Hvordan får jeg hende til at tage sut?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2010

Mor til Frederic og Freya

linemus skriver:

Sofie er nu 3 mdr. og jeg har ind imellem prøvet at lokke sutten i hende, men uden held. Hvordan har I fået jeres børn til at tage sut? Og er der nogen, der har prøvet, at det er lykkedes så sent, eller er løbet bare kørt nu?

Line

Frederic var omkring 8 mdr før end han ville have sut.

Vi havde også prøvet næsten alle der fandtes i str - form - mærke. Sutteflaske nægted han også.

Men stopped også med at amme da han var 8 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Mor til Frederic skriver:

Frederic var omkring 8 mdr før end han ville have sut.

Vi havde også prøvet næsten alle der fandtes i str - form - mærke. Sutteflaske nægted han også.

Men stopped også med at amme da han var 8 mdr.

Åh vil det sige der er håb endnu???? hehe min søn er snart 7 måneder og han har NÆGTET sut og flaske fra dag 1 af og gør det stadig men nu syntes han de er sjove nok at gumle i men han sutter stadig ikke på det.. (jeg ammer ham) og jeg vil rigtig gerne stoppe..

Anmeld

7. august 2010

Chalala85

Mikkel ville først bruge sut da han var lidt over 8 mrd gammel.. jeg prøvede med alle slags på markedet men jaaa... den lille mand havde sin helt egen rytme

Anmeld

7. august 2010

millesofie

altså Tinkefisen brugte sut fra starten af men hun skiftede mærke da hun var ca 1 mån gammel og nu vil hun kun have den

jeg tror sagens det kan lykkes dig, men du må ud og købe alle slags sutter også dem fra 4 og 6 mån af for det er nemlig ikke alle babyer der kan lide de små sutter (min tinke kunne kun lide mam 6mån+)

held og lykke

Anmeld

7. august 2010

linemus

Tak, jeg må have et bredere sortiment. Hvordan har I gjort det? Bare proppet sutten i munden, og så har baby taget ved, eller har I holdt og holdt og holdt og så er det pludselig lykkedes??

Anmeld

7. august 2010

millesofie

linemus skriver:

Tak, jeg må have et bredere sortiment. Hvordan har I gjort det? Bare proppet sutten i munden, og så har baby taget ved, eller har I holdt og holdt og holdt og så er det pludselig lykkedes??

da Tinke først fik den 6måneders Mam sut i munden så holdt hun fast! og hun har dårligt sluppet den siden

jeg var helt nærvøs kan jeg huske fordi den var så stor, hun fik nogen gange sådan nogle gylpe ryk når hun fik den i munden men hvis jeg prøvede at tage den blev hun tosset

Anmeld

7. august 2010

forår

Min datter begyndte at bruge sut ved ca 7mdrs alderen. Og det var faktisk lidt et tilfælde, da jeg havde opgivet.

Vi havde besøg af en der brugte sut og den tog hun og lagede med, altså viftede rundt med i hånden. Derefter fandt jeg hendes egen sut frem og jeg vil tro at det tog ca 14 dages tid hvor hun bare legede med den, puttede den i munden og tog den ud osv..og lige pludseligt så suttede hun på den.

Og idag er hun 8 1/2mdr og bruger den flittigt når hun sover...og det er SÅ skønt

Anmeld

7. august 2010

linemus skriver:

Sofie er nu 3 mdr. og jeg har ind imellem prøvet at lokke sutten i hende, men uden held. Hvordan har I fået jeres børn til at tage sut? Og er der nogen, der har prøvet, at det er lykkedes så sent, eller er løbet bare kørt nu?

Line

Hehe... Jeg har samme problem!!

Prøv at læse her.. https://www.baby.dk/debat/56403pi1/ordet-er-frit/det-der-med-at-bruge-sut--.aspx

Ved ik om din sutter på fingernede, men prøv at se her, hvis hun gør: http://go.tv2.dk/article.php/id-30092456:brevkasse-sutter-p%C3%A5-tommelfinger--skal-jeg-gribe-ind.html

Anmeld

7. august 2010

Delilah

Det er da kun godt at hun ikke gider sut. Det giver jo skæve tænder

Anmeld

7. august 2010

B&J

min dreng fik sutten 3 dage efter han blev født det var første og sidste gang vi har prøvet og give ham den også i forskellige former og farver hihihih men han vil ikke have den ud ryger den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.