Taxi, mejetærsker og lastbil(mange billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

Dot D

Susan1978 skriver:

hvor er de fede dine kager.. og jeg er da også ret imponeret over både skæret på tærskeren og så den lastbil.. det er altså ret godt tænkt..

jeg har lige købt 2 runde bageringe i dag.. 119,- pr stk..

Tak skal du have Susan. Skæret var en idé, der bare lige kom til mig synes det var lidt kedeligt med en "flad" kage.. De var lidt dyre, de bageringe, men det kan være vi bare var heldige.... Vi gav 29,95 pr. stk. Nu vil jeg til at pynte dagens kage, så kommer der billeder senere i dag også af den fra i går..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

birgitte

Dot D skriver:

Det var Quity herinde, som havde fundet dem billigt hos Aldi, også var hun så sød at købe og sende dem til os De kan udvides i størrelsen, så de er smarte. Du kan se på billederne, at jeg faktisk bagte to kager på én gang

ej hvor fedt for jer og skåd for os der ik lige opdagede det. cool at du kan bage 2 på en gang! må vist lige holde øje med aldi fremover!!!

Anmeld

8. august 2010

Dot D

birgitte skriver:

ej hvor fedt for jer og skåd for os der ik lige opdagede det. cool at du kan bage 2 på en gang! må vist lige holde øje med aldi fremover!!!

Ja det er bare smart, også kan man jo lave dem helt ens uden alt det der skæren til 

Anmeld

8. august 2010

birgitte

Dot D skriver:

Ja det er bare smart, også kan man jo lave dem helt ens uden alt det der skæren til 

ja nemmerli det er super smart... hvis altså man havde enhi hi

Anmeld

8. august 2010

Bare mig..

Hej

Min kæreste bliver lastvognsmekaniker (SCANIA) d. 28 auguat, så ville da lige hører om man evt kunne bestille sådan en kage? og hvad den ville koste hvis man kunne lokke dig ? Evt bare en lille en til ti personer eller sådan noget...

Måske man kunne være heldig at du ville?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.