Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så har kagebageriet stået lidt i det motoriserede område. Først nogle muffins med Dan Taxi logo, det er banamuffins med en chokoladecreme under logoet. Så en mejetærskerkage, den skulle være simpel, men når nu jeg godt kan lide at lege med det, så skal det ikke være helt simpelt.... Så drømmekagebunde i lyse og mørke og en lys chokolade/nougat creme imellem lagene. Synes lige skæreboret skulle stikke op af kagen Så en Scania V8 i min fortolkning, den er lavet af chokoladekage og banankage stablet med nutellasmørcreme imellem lagene også pyntet. Har også lige sat et par billeder af min nye bagering
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kæft de er flotte! Især den sidste...
Baagøe skriver: Kæft de er flotte! Især den sidste...
Tak skal du have, den har også taget længst tid
Dot D skriver: Tak skal du have, den har også taget længst tid
Vildt imponerende
Hold da op hvor er du go !!! Rigtig flotte kager !!
Tandfeen i forklædning skriver: Hold da op hvor er du go !!! Rigtig flotte kager !!
Tusind tak
Hvor er de gode... Glæder mig at se du allerede har gang i bageringene
quity skriver: Hvor er de gode... Glæder mig at se du allerede har gang i bageringene
Tak, og ja, den passede lige til en lastbil
Skiii' flot Dot. Og hvor er det smart med vores nye bagering - den er guld værd jo
JordbærBlomst skriver: Skiii' flot Dot. Og hvor er det smart med vores nye bagering - den er guld værd jo
Tak tak skal du have. Ja den er bare smart, jeg skal nok få brugt den meget. Prøvede den runde, da jeg skulle lægge mejetærskerkaggen sammen, nu sakl jeg så bare have fat i det dér plastic, så det søde liv i dag, det er jo smart.Sagde du ikke hos dinkage? er det dyrt?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128