Sove på maven ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2010

Diana...

MariaE skriver:

sov på maven til jeg fødte..dog ikke direkte fladt på den som tiden gik, men mere og mere skrå..EMn sov så længe som muligt på maven og måtte så bare tilte mere og mere til siden som den blev større.-)

samme her. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Riksen

Jeg har ikke kunnet sove på maven lige siden jeg blev gravid, da mine bryster har været så ømme og spændte, at det var alt for smertefuldt - så det med maven har slet ikke været en faktor.

Anmeld

7. august 2010

Anonym trådstarter

Lyder lidt til jeg godt kan fortsætte med at sove på maven, jeg må vel kunne mærke. når/hvis det ikke er så godt når jeg kommer længere hen.

Tak for svar

Anmeld

7. august 2010

VIPpigen

Jeg er 22+4 og sover stadig på maven. Så sent som i nat måtte jeg om på maven og sove fordi at jeg næsten aldrig vender mig i sengen, så sover jeg på siden får jeg ondt i maven i den side jeg sover på. Så i nat kl 3 vågnede jeg med mega mavesmerter, og var oppe at gå, på toilet, og ude i køkkenet at vende. gik i seng igen, og lå på ryggen, men havde stadig ondt. Så kl 4 var jeg oppe igen, gå lidt rundt, satte mig på gulvet i stuen og arbejdede på at få noget af alt det luft ud jeg havde (ved det er derfor jeg har ondt) så lavede nogen yoga øvelser, og lagde mig til sidst ned med benene oppe på en stol, da jeg havde lagt der en halv time havde jeg fået møbleret rundt på luften, og gik i seng, og sov på maven da kroppen stadig var urolig. Så her sover jeg stadig på maven, og er over halvejs.

Dog kan jeg ikke ligge på hårdt underlag på maven Feks. på gulvet, så får jeg altså nogen gevaldig spark fordi hun bliver utilfreds over jeg maser lidt på hendes hule..

Anmeld

7. august 2010

Delilah

Du kan ligge på maven så længe du kan holde det ud

Anmeld

7. august 2010

Tanja84

MariaE skriver:

sov på maven til jeg fødte..dog ikke direkte fladt på den som tiden gik, men mere og mere skrå..EMn sov så længe som muligt på maven og måtte så bare tilte mere og mere til siden som den blev større.-)

Det er det samme her (har dog lige at par dage til fødsel) 

Du skal på ingen måde være bange for at ligge på maven, din krop skal nok selv vende sig i søvne, hvis den finder det ubehageligt at ligge på maven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.