Sove på maven ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.164 visninger
15 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. august 2010

Anonym trådstarter

Da jeg er overvægtig, ved jeg ikke rigtig om min mave som sådan er blevet større indenunder, kan godt føle at tingene er anderledes, men hvornår er det smart at begynde kun at sove på siden?

Normalt ligger jeg på maven, når jeg skal sove, men hvor længe er det smart at blive ved med det, tænker jo at maven på et tidspunkt, begynder at komme op over skambenet, og derfor kræver sin plads, og man ønsker jo ikke at trykke barnet eller andet

Nogle råd eller ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

misslea

Anonym skriver:

Da jeg er overvægtig, ved jeg ikke rigtig om min mave som sådan er blevet større indenunder, kan godt føle at tingene er anderledes, men hvornår er det smart at begynde kun at sove på siden?

Normalt ligger jeg på maven, når jeg skal sove, men hvor længe er det smart at blive ved med det, tænker jo at maven på et tidspunkt, begynder at komme op over skambenet, og derfor kræver sin plads, og man ønsker jo ikke at trykke barnet eller andet

Nogle råd eller ideer

jeg fik meget hurtigt en lille bule på maven - ca. 9. -10. uge... men jeg havde heller ikke et gram fedt på mavsen...!!! Jeg følte det meget hurtigt ubehageligt at ligge på maven - om det var fordi, jeg var oppustet, eller fordi livmoderen rent faktisk var begyndt at vokse sig større, ved jeg ikke....

Men ellers må du føle dig lidt frem....

HVor langt er du da henne?

Anmeld

6. august 2010

Muffinmus

sov på maven til jeg fødte..dog ikke direkte fladt på den som tiden gik, men mere og mere skrå..EMn sov så længe som muligt på maven og måtte så bare tilte mere og mere til siden som den blev større.-)

Anmeld

6. august 2010

sarahb

MariaE skriver:

sov på maven til jeg fødte..dog ikke direkte fladt på den som tiden gik, men mere og mere skrå..EMn sov så længe som muligt på maven og måtte så bare tilte mere og mere til siden som den blev større.-)

Anmeld

6. august 2010

Englebisse

Anonym skriver:

Nogle råd eller ideer

Du ville føle når det begynder at bliver ubehageligt at ligge på maven. Tror jeg sov på maven lige indtil jeg var 3-4 mdr henne. Nu er jeg 34+1 og det fysisk umuligt for mig

Anmeld

6. august 2010

quity

Anonym skriver:

Nogle råd eller ideer

Da jeg ventede mit første barn, vågnede jeg,liggende, på maven, den nat veerne begyndte. Så jeg tror ik du skal være så bekymret.

Anmeld

6. august 2010

Anonym trådstarter

misslea skriver:

jeg fik meget hurtigt en lille bule på maven - ca. 9. -10. uge... men jeg havde heller ikke et gram fedt på mavsen...!!! Jeg følte det meget hurtigt ubehageligt at ligge på maven - om det var fordi, jeg var oppustet, eller fordi livmoderen rent faktisk var begyndt at vokse sig større, ved jeg ikke....

Men ellers må du føle dig lidt frem....

HVor langt er du da henne?

Jeg er 10-11 uger henne

Anmeld

6. august 2010

Maddox

MariaE skriver:

Samme her!

Anmeld

7. august 2010

Trolde_mor

Du kan roligt sove på maven - der er jo fostervand om den lille, så h*n bliver ikke mast Her gjorde jeg så længe jeg kunne, men grundet kvalmen stoppede det rimelig hurtigt.

Nu er jeg 32+2 og glææder mig til at kunne sove på maven igen - man sover altså bare bedst sådan

Anmeld

7. august 2010

Schelderup

Jeg falder helst i søvn på maven, men de sidste par uger er jeg mest begyndt at ligge lidt skråt på siden, da maven begynder at fylde lidt for meget, når jeg ligger direkte på maven - og når jeg vågner, så ligger jeg oftest helt fladt på ryggen (meget mærkeligt, for jeg kan ALDRIG falde i søvn på ryggen...)

Hilsen

Jette 22+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.