Ha ha ha!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

jep!

min mor stod en dag i føtex og rodede i en tøjbunke og vender sig om den ham hun tror er hendes mand, Per, og siger "hvad synes du om den her, skat?" og så var det dælme min far  som hun har været skilt fra i 18 år!

YIAKS!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Mumto3

Tjuhl skriver:

jep!

min mor stod en dag i føtex og rodede i en tøjbunke og vender sig om den ham hun tror er hendes mand, Per, og siger "hvad synes du om den her, skat?" og så var det dælme min far  som hun har været skilt fra i 18 år!

HAHAHAHA , Ej jeg var ved at falde ned af stolen af grin!!! JEg ved godt det ikke var sjov....men helt ærligt! Sikke et tilfælde!

Anmeld

6. august 2010

oo

Mumto3 skriver:

HAHAHAHA , Ej jeg var ved at falde ned af stolen af grin!!! JEg ved godt det ikke var sjov....men helt ærligt! Sikke et tilfælde!

vi sad også bare og måbede da hun fortalte historien - også fordi hun ikke selv vidste om hun skulle tude eller le da hun fortalte det

Anmeld

6. august 2010

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

jep!

LOL.... triller lige en tåre af grin.... Den er lige til en drille sang.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.