Ha ha ha!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg stod her til middag.. tænkte , hvad dælen skal jeg finde på til middags mad.. Så drøner jeg over i mit nærmeste super maked for at finde noget spiseligt.

Da jeg skal til at parkere bilen, ser jeg min gamle flamme gå ind i butikken. HA HA.. Han brændte mig af i tidernes morgen, og gav mig en dejlig underlivs infektion

Jeg tænker bare at nu skal han dælerme se hvad han er gået glip af..

Jeg har brugt hele formiddagen på at dulle mig op, friske min hårfarve op osv fordi jeg skal til indflytter fest senere..

Så ser han mig i det samme jeg kommer ind og han siger hej.. Jeg går helt kold forbi ham, han siger hej igen.. Jeg er KOLD!
Jeg finder de ting jeg skal have, og jeg blir fulgt af hans blik gennem hele butikken..

ÅRH jeg ELSKER at være lidt skadesfro..

God Weekend piger (og de få knejter der er herinde)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
HÆ HÆ... Så kan han da få dén, kan han..

Men hvorfor må vi andre ikke se hvem denne lækre, iskolde pige er...??

Anja

Anmeld

6. august 2010

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

HÆ HÆ... Så kan han da få dén, kan han..

Men hvorfor må vi andre ikke se hvem denne lækre, iskolde pige er...??

Anja

tjek mit knap så ano indlæg..

jeg glemmer kanppen hver gang.. ARGh

Anmeld

6. august 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Anonym skriver:

tjek mit knap så ano indlæg..

jeg glemmer kanppen hver gang.. ARGh

Jeg så det godt lige som jeg havde skrevet til dig..

Men så fik jeg da set hvem du er - Og ja.. Så må man da vist sige, at han gik glip af noget...

Anja

Anmeld

6. august 2010

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Jeg stod her til middag.. tænkte , hvad dælen skal jeg finde på til middags mad.. Så drøner jeg over i mit nærmeste super maked for at finde noget spiseligt.

Da jeg skal til at parkere bilen, ser jeg min gamle flamme gå ind i butikken. HA HA.. Han brændte mig af i tidernes morgen, og gav mig en dejlig underlivs infektion

Jeg har brugt hele formiddagen på at dulle mig op, friske min hårfarve op osv fordi jeg skal til indflytter fest senere..

Så ser han mig i det samme jeg kommer ind og han siger hej.. Jeg går helt kold forbi ham, han siger hej igen.. Jeg er KOLD!
Jeg finder de ting jeg skal have, og jeg blir fulgt af hans blik gennem hele butikken..

Ha ha ha så kan han sgu lære det.. TUMPE

Anmeld

6. august 2010

M&F&C

Anonym skriver:

FEEEDEST - det er lige sådan noget der får én til at rette ryggen lidt mere og føle sig ovenpå

Anmeld

6. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

You go girl

Anmeld

6. august 2010

Tanja84

Ha, ha... hvor fedt, så kan han sgu lærer det

Fedt det er en dag, hvor du netop har dullet dig selv op, så han rigtig kan se, hvad går glip af

Der er vist uden tvivl en, der får en rigtig god fest i aften

Anmeld

6. august 2010

TbCp

Synes sgu altid jeg møder mine ex'er når jeg har fedtet hår og uden make up

Anmeld

6. august 2010

oo

TbCp skriver:

Synes sgu altid jeg møder mine ex'er når jeg har fedtet hår og uden make up

jep!

min mor stod en dag i føtex og rodede i en tøjbunke og vender sig om den ham hun tror er hendes mand, Per, og siger "hvad synes du om den her, skat?" og så var det dælme min far  som hun har været skilt fra i 18 år!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.