altså mødre !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

Tulle28

Svane83 skriver:

Tak for det.

Hun er normalt helt okay, men nogen gange så ruller jeg godt nok med øjnene når hun kommer med en mening om et eller andet som hun slet ikke har forstand på.

Er lidt spændt på hvordan hun bliver fremover, men jeg kan åbenbart ikke fortælle hende så noget som at jeg er træt eller at jeg tisser konstant hendes kommentar til det var forresten også lidt sjov, ja nu skal du jo ikke vænne din blære til at skulle tisse hele tiden.

Jamen hvis jeg skal tisse skal jeg jo tisse, jeg kan jo ikke holde mig til jeg bliver gul i øjnene og man må jo heller ikke drikke mindre for det er heller ikke sundt.... altså de mødre nogen gange såååååå

Altså hva' faen er det for et råd?? Hvis man skal tisse skal man da tisse? Min svigermor har sagt det samme til mig et par gange... Øhh - nu synes jeg faktisk jeg er rimelig god til at holde mig, men jeg drikker også meget vand - så hvad der kommer ind, skal jo også ud! Og da jeg var gravid, var det jo endnu oftere, i og med der var en lille trold der trykkede på blæren.

Min egen mor har også nogle skøre kommentarer ind imellem. Såsom; "Skal hun ikke snart på eget værelse og sove?" Jo, svarede jeg, men i og med hun stadig bliver ammet om natten, er det jo lidt nemmere at hun sover tæt på mig, for så får både min datter, jeg og manden vores nattesøvn. (hun er 4 mdr.) Det var hun ikke helt enig i var smart... Hmm!  

Knus Tulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.