Ja altså ikke i andre, men min egen mor.
Jeg elsker min mor og jeg bruger utrolig mange hyggelige stunder med hende, MEN nogen gange så kan hun simpelthen give mig grå hår i hovedet og fniller og alt mulig andet.
Hun har simpelthen en mening om alt og er bare så stædig nogen gange. Og så er det åbenbart lidt for længe siden hun selv var gravid for sikke nogen kommentarer hun kan komme med.
f.eks. igår jeg er kørt lidt før hjem fra arbejde, dels fordi jeg sad alene, men mest fordi jeg simpelthen var så træt. Så jeg kører hjem og kører så lige ned forbi min mor på vejen fordi jeg skal aflevere nogen ting til hende. Jeg siger så at jeg vil gå hjem og lige sove en time for jeg var simpelthen så træt idag.
Hvortil hun ser helt mærkelig ud og siger "hvorfor er du træt?, hvordan skal det så ikke blive senere?"
Jeg blev lige lidt paf og siger så at det nu altså står i politikens graviditetsbog at det er helt normalt at blive træt i første trimester
"jamen så må du hellere lade være med at læse så meget siger hun så, så du ikke får symptomer bare fordi de står i en bog."
Tak for det tænkte jeg bare hun har været indlagt under begge sine graviditeter fordi hun ikke kunne holde noget i sig og jeg får lidt indtrykket at hvis man ikke brækker sig 24/7 ja så er det bare pjat.
Sådan nogen kommer der altså et par stykker af en gang imellem og man bliver faktisk lidt ked af det, men hvad søren skal man sige jeg kan jo ikke bevise at jeg simpelthen var så hammer træt at jeg dårlig kunne holde øjnene åbne.
Har i også bedrevidende mødre en gang imellem?
Carina, der alligevel gik hjem og sov 1 time.
Anmeld