Gravid igen!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

Muhmi

Perl skriver:

Heeeeeeej søde hvor er det bare skønt for jer/dig.. er SÅ glad på jeres vejne.. se så gik der ikke så lang tid krydser fingre for at alt går bedre denne gang kæmpe knus TILLYKKE

Tusind tusind tak søde

Håber alt går vel denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Heidi85

Årh hvor fedt det er lykkes så hurtigt  stort tillykke med det

Anmeld

6. august 2010

sofie85

Muhmi skriver:

Ja, det er ikke mere end en måned siden at jeg fik en spontan abort, men nu er stregerne tilbage...

Det kan ikke være det tidligere graviditets-hormon der stadig er i kroppen for jeg tog en test (For at være sikker på at alt graviditet var ude) for to uger siden og der viste den negativ... Og inde på hospitalet sagde de at det var gået fra over 3000 til 250 på tre dage...

Men, hold op... Jeg er meget mere nervøs nu end jeg var før... Jeg har lige fundet ud af det i formiddags... tre tests, alle positive... Hvad skal jeg gøre for at slappe af?

Jeg var på arbejde tidligere (aftenvagt) men nu har jeg intet til at holde mig beskæftiget.....

Og jo, jeg holder en positiv tankegang, det er jo det der har gjort mig gravid igen, fordi jeg netop har tænkt "Wow jamen du kan sgu blive gravid Sanne" Troede bare lige jeg ville få lidt mere tid til at sluge den sidste mundfuld..

TILLYKKE!!

Du bliver nødt til bare at holde hovedet koldt og tænke positivt, man kan ikke gøre andet...

Anmeld

6. august 2010

Lillefe

Muhmi skriver:

Tusind tusind tak søde

Håber alt går vel denne gang

Ja for søren også mig knuuuus

Anmeld

6. august 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Stort TILLYKKE...

Hvor er det fedt, at det kan ske så hurtigt efter..

Jeg håber, at du må nyde denne graviditet - også lige nu..

Anja

Anmeld

6. august 2010

Muhmi

AnjaM skriver:

Stort TILLYKKE...

Hvor er det fedt, at det kan ske så hurtigt efter..

Jeg håber, at du må nyde denne graviditet - også lige nu..

Anja

Hehe, jeg prøver ihvertfald... Har lige købt to test mere, fordi jeg vil være 100% sikker.... Og jo... de er der stadig, så der er absolut ingen tvivl nu...

Anmeld

6. august 2010

twinboys

Stort tillykke og pøj pøj med det lille spir

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.