Gravid igen!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.244 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. august 2010

Muhmi

Ja, det er ikke mere end en måned siden at jeg fik en spontan abort, men nu er stregerne tilbage...

Det kan ikke være det tidligere graviditets-hormon der stadig er i kroppen for jeg tog en test (For at være sikker på at alt graviditet var ude) for to uger siden og der viste den negativ... Og inde på hospitalet sagde de at det var gået fra over 3000 til 250 på tre dage...

Men, hold op... Jeg er meget mere nervøs nu end jeg var før... Jeg har lige fundet ud af det i formiddags... tre tests, alle positive... Hvad skal jeg gøre for at slappe af?

Jeg var på arbejde tidligere (aftenvagt) men nu har jeg intet til at holde mig beskæftiget.....

Og jo, jeg holder en positiv tankegang, det er jo det der har gjort mig gravid igen, fordi jeg netop har tænkt "Wow jamen du kan sgu blive gravid Sanne" Troede bare lige jeg ville få lidt mere tid til at sluge den sidste mundfuld..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Happiness

Tillykke med graviditeten! Og hvor der det fedt for jer at det sker så hurtigt efter SA.

Kan godt forstå du er nervøs. Men en positiv test er jo positiv. Så lad være med at tage sorgerne på forskud. Der kommer sikkert en dejlig bebs ud af det! (kan jeg jo sagens sige... det er ik mig der står i det )

Tænk positivt som du selv nævner. Og bare nyd det!  Det er jo en fantastisk nyhed!

Anmeld

6. august 2010

LinLin

Tillykke

Jeg testede positiv 5 uger efter SA - og er i 36. uge nu

Anmeld

6. august 2010

Muhmi

Efter en nat hvor jeg har ligget og vendt og drejet mig, så er mine tanker vist faldet lidt på plads og nu tror jeg godt jeg kan nyde det at være gravid igen så hurtigt... Men jeg vil helt sikkert være meget mere forsigtig den her gang...

Anmeld

6. august 2010

Lillefe

Ja, det er ikke mere end en måned siden at jeg fik en spontan abort, men nu er stregerne tilbage...

Det kan ikke være det tidligere graviditets-hormon der stadig er i kroppen for jeg tog en test (For at være sikker på at alt graviditet var ude) for to uger siden og der viste den negativ... Og inde på hospitalet sagde de at det var gået fra over 3000 til 250 på tre dage...

Men, hold op... Jeg er meget mere nervøs nu end jeg var før... Jeg har lige fundet ud af det i formiddags... tre tests, alle positive... Hvad skal jeg gøre for at slappe af?

Jeg var på arbejde tidligere (aftenvagt) men nu har jeg intet til at holde mig beskæftiget.....

Og jo, jeg holder en positiv tankegang, det er jo det der har gjort mig gravid igen, fordi jeg netop har tænkt "Wow jamen du kan sgu blive gravid Sanne" Troede bare lige jeg ville få lidt mere tid til at sluge den sidste mundfuld..

Heeeeeeej søde hvor er det bare skønt for jer/dig.. er SÅ glad på jeres vejne.. se så gik der ikke så lang tid krydser fingre for at alt går bedre denne gang kæmpe knus TILLYKKE

Anmeld

6. august 2010

JustAnotherName

Efter en nat hvor jeg har ligget og vendt og drejet mig, så er mine tanker vist faldet lidt på plads og nu tror jeg godt jeg kan nyde det at være gravid igen så hurtigt... Men jeg vil helt sikkert være meget mere forsigtig den her gang...

Være mere forsigtig denne gang ???
...Altså med at tro på det og glæde dig over det, eller hvad mener du?

TILLYKKE MED DET!

Jeg håber du vil få ro og turde nyde det.

Anmeld

6. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke  

Anmeld

6. august 2010

Muhmi

Præcis... Jeg ved godt det lyder forkert... Men da jeg har den sidste oplevelse så tæt på stadig så er det lidt svært at være oprigtig glad nu... Selvfølgelig er jeg glad og håber på alt det bedste... Men jeg kan stadig huske hvor ondt det gjorde sidst, så derfor er jeg lidt forbeholden... Hvis du forstår?

Anmeld

6. august 2010

Karo

5 uger efter jeg havde haft en spontan abort, blev jeg gravid igen

Så du er da helt sikkert gravid igen, med så mange tydelige test.

Stort tillykke herfra.

Anmeld

6. august 2010

Mira0911

Stort tillykke.... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.