Missekatten ude af busken ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

JustAnotherName

kitty skriver:

SÅ er det gjort. Vi har fortalt min far og hans kæreste om behandlingen, og de tog det rigtig pænt. Jeg havde måske ikke regnet med den vilde reaktion fra min far, han er en mand af få ord. Kæresten (Hallur) havde den ære at sidde ved siden af ham da jeg fortalte det, og han sagde at min fars vejrtrækning ændrede sig væsentligt... Så noget må han have tænkt/følt Det er DEJLIGT at være ude af busken, og have fortalt, hvad der skal til at ske... Jeg føler mig let om hjertet, og med opbakning fra baglandet! MEGET rart!

Derfor synes jeg, at I dejlige tøser, der har støttet mig ubeskriveligt meget, skal have lov til at se, hvordan missekatten ser ud IRL

Så here it goes - Anna - helt officielt i behandling

Ajj, nu er det virkelig VIRKELIGT, ikke?! Altså når det er sagt, og sådan helt officielt

Hvor er det dejligt for Jer!

Og dejligt for os, at få et ansigt på vores alle sammens nye kære kæledyr   Hvor ser du sød ud ....præcis som du jo er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

godt at I besluttede at fortælle dem det hele, jeg er helt sikker på det kun vil lette de næste måneder selvom det ER dødsvært!

og du er SMÅK

Det var DØDsvært, og jeg tog mig bare sammen og sagde det, fordi min trætte far var ved at falde i søvn i sofaen Så sagde jeg: Der er noget vi gerne vil fortælle, og Hallur svarede: Hvad er det... Men ja, jeg førte ordet, og fik spoleret deres udsendelse om fly, og min fars sofa-søvn, men skidt. Det var rart. Og bagefter serverede jeg GOD bærtærte, og de spiste 3 stykker hver!! Jeg måtte kun få et, sagde min far, for nu skal jeg jo passe på vægten, når jeg alligevel skal tage på af hormonerne Som skrevet ovenfor går han meget op i min vægt.. Det kan godt være svært nogle gange, når huskatten bare er lidt tungere end andre (læs 6 kg over normalen).... Nå, men lad ham... Den snak må vi tage en anden gang..

Men ja, er ude af busken. Feels good! Hallur er dog ikke lige med på den endnu, så hans billede må I lure i mit album.

Og tark, Trine. Også selvom jeg ikke er så ladylike længere?

Anmeld

6. august 2010

otlitrom

JustAnotherName skriver:

Ajj, nu er det virkelig VIRKELIGT, ikke?! Altså når det er sagt, og sådan helt officielt

Hvor er det dejligt for Jer!

Og dejligt for os, at få et ansigt på vores alle sammens nye kære kæledyr   Hvor ser du sød ud ....præcis som du jo er

Ja, det er MEGET virkeligt, og det gør det endnu mere til omdrejningspunkt for min hverdag.. Vi tænker meget på det, og nu sker det. Nu er det NU. Det er lidt uvirkeligt, når vi har ventet siden februar. Men vi er KLAR! Det bliver godt, det ved jeg. Der ér en baby til os derude, det håber og tror vi

Hvor er du sød, Katrine! Fortryder lidt jeg lagde billede med, med alle de fine kommetarer. Sådan noget får mig til at gå under gulvbrædderne

TILLYKKE med din gevinst i konkurrencen!! Den bliver pigerne glade for! Kaj og Andrea er godt!

Anmeld

6. august 2010

Ranarupta

Nøj Anna! Du ser sgu godt ud!

Og tillykke med at være sprunget ud - det må virkelig være en lettelse. Og det lyder som om, det var et godt udspring

Knus

Anmeld

6. august 2010

Ida.

Ih du smukke missekat

Det er altid dejligt at få lagt kortene på bordet - især overfor familien, så jeg kan bestemt godt forstå, at du er lettet!

Mon du så vil være venner inde på det der facebook så kan vi lure officielt på hinanden

Anmeld

6. august 2010

Klumpe-dumpe

Hvor er det SKØNT misse, at de tog det så godt....

og ja det med vægten tja op i numsen med det, hellere lidt buttet og lykkelig, end tynd og ulykkelig....

- og ved du hvad missekat, lige om MEGET snart, så er shake and bake over, og du/i sidder med den skønneste lille killing i armene.

og som de andre skriver, Så er du en SKØN huskat.

ps har jo også luret dig på fb ;)

Anmeld

6. august 2010

otlitrom

Ranarupta skriver:

Nøj Anna! Du ser sgu godt ud!

Og tillykke med at være sprunget ud - det må virkelig være en lettelse. Og det lyder som om, det var et godt udspring

Knus

Meget aprospos udspring tror jeg jeg var mere nervøs igår, end da jeg sprang faldskærm i NZ Det sagde jeg også bagefter "nøj det lettede, der redede jeg lige mig selv for en dårlig mave", og så grinede vi

Og tak, Karina. Jeg er en odder til komplimenter!

Anmeld

6. august 2010

otlitrom

idamaria83 skriver:

Ih du smukke missekat

Det er altid dejligt at få lagt kortene på bordet - især overfor familien, så jeg kan bestemt godt forstå, at du er lettet!

Mon du så vil være venner inde på det der facebook så kan vi lure officielt på hinanden

Jo, det ku' da godt være vi kunne blive det der FB-venner

Anmeld

6. august 2010

otlitrom

Tante Lilla :) skriver:

Hvor er det SKØNT misse, at de tog det så godt....

og ja det med vægten tja op i numsen med det, hellere lidt buttet og lykkelig, end tynd og ulykkelig....

- og ved du hvad missekat, lige om MEGET snart, så er shake and bake over, og du/i sidder med den skønneste lille killing i armene.

og som de andre skriver, Så er du en SKØN huskat.

ps har jo også luret dig på fb

Jeg er bare ALTID blevet mobbet for min vægt, også i gym., så det er et meget ømt punkt... Derfor ramte det lidt hårdt. Men ja, jeg kan da overleve en hård vinter

Vi håber Shake and Bake lykkes i første forsøg! Så skal de se tyk mave på den gode måde

Anmeld

6. august 2010

anna-jonas

Dejligt at få ansigt på dig Anna.............og ved du hvad??? Jeg synes du er en smuk kvinde.............

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.