Missekatten ude af busken ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.164 visninger
24 svar
0 synes godt om
5. august 2010

otlitrom

SÅ er det gjort. Vi har fortalt min far og hans kæreste om behandlingen, og de tog det rigtig pænt. Jeg havde måske ikke regnet med den vilde reaktion fra min far, han er en mand af få ord. Kæresten (Hallur) havde den ære at sidde ved siden af ham da jeg fortalte det, og han sagde at min fars vejrtrækning ændrede sig væsentligt... Så noget må han have tænkt/følt Det er DEJLIGT at være ude af busken, og have fortalt, hvad der skal til at ske... Jeg føler mig let om hjertet, og med opbakning fra baglandet! MEGET rart!

Derfor synes jeg, at I dejlige tøser, der har støttet mig ubeskriveligt meget, skal have lov til at se, hvordan missekatten ser ud IRL

Så here it goes - Anna - helt officielt i behandling

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

ooo

Sikke en smuk huskat der huserer her på navlestrengen!

Og tillykke med at du nu har fortalt familien om behandlingen, så er de også klar over hvorfor der måske kan være nogle dage man bare er i hormonernes vold, og ikke helt selv kan styre tingene.

Anmeld

6. august 2010

TbCp

Hvor skønt at få fortalt det... det må alligevel vel løfte lidt vægt fra skuldrene!

Og dejligt at få sat ansigt på.... selv jeg godt nok har været på facebook og lure lidt

Anmeld

6. august 2010

Vinker

Åh hvilken lettelse det må være at ha fået fortalt dem om jeres situation. Er rigtig glad for at høre at de tog det så pænt (andet kunne de skisme heller ikke være bekendt!)

Skøøønt billede af dig missetat

Anmeld

6. august 2010

Karo

Hvor er det dog dejligt at i fik det fortalt, og at nyheden blev godt modtaget.

Giver Metchen ret i at vi har en smuk huskat huserende herinde

Anmeld

6. august 2010

oo

godt at I besluttede at fortælle dem det hele, jeg er helt sikker på det kun vil lette de næste måneder selvom det ER dødsvært!

og du er SMÅK

Anmeld

6. august 2010

otlitrom

Metchen skriver:

Sikke en smuk huskat der huserer her på navlestrengen!

Og tillykke med at du nu har fortalt familien om behandlingen, så er de også klar over hvorfor der måske kan være nogle dage man bare er i hormonernes vold, og ikke helt selv kan styre tingene.

Tark Hvor er du sød!

Ja, det er rigtig rart at være ude af busken! Jeg føler mig afslappet på en helt anden måde, og føler ikke jeg gemmer noget mere. Min far og jeg har altid haft et godt forhold til hinanden og har boet alene sammen i mange år, så det har været vigtigt for mig at han ved det. Og hans kæreste selvfølgelig som altid er en god støtte... Men det er bare svært at få sagt. Men nu ved de det! Og det er rart!

Håber snart vi skal følges Metchen. Så kan vi få en kattekilling og I kan få en mini-Niller/Metchen

Anmeld

6. august 2010

otlitrom

TbCp skriver:

Hvor skønt at få fortalt det... det må alligevel vel løfte lidt vægt fra skuldrene!

Og dejligt at få sat ansigt på.... selv jeg godt nok har været på facebook og lure lidt

Jeg vidste godt at nogle havde set mig på FB. Jeg spammer jo Trine's status Det skal du ikke være over. Det gør vi da allesammen! (læs, måske har jeg også luret din profil )

Og ja, det har løftet lidt af vægten fra mine skuldre. Ud over at jeg nu ved, at de netop kommer til at tal om min vægt.. Det var ligesom det eneste min far snakkede med om. Det var, at jeg jo kom til at tage på af hormonerne, og at jeg jo er lidt stor i forvejen.... Han er ALTID fokuseret på min vægt.... Nå, men sådan er det! Jeg må bare hænge i!

Anmeld

6. august 2010

otlitrom

Vinker skriver:

Åh hvilken lettelse det må være at ha fået fortalt dem om jeres situation. Er rigtig glad for at høre at de tog det så pænt (andet kunne de skisme heller ikke være bekendt!)

Skøøønt billede af dig missetat

Tark, søde Rikke!

Jeg har det lidt mærkelig idag, om jeg måske lige skulle skrive til min far om han er levende. Men OK, det må komme som en kæmpe overraskelse når datteren fortæller at hun og kæresten gerne vil være forældre, men at de ikke kan selv. 1: man skal nok være morfar, men ved ikke hvornår. 2: skal den klppert være far til mine børnebørn? 3: hvorfor ka de ikke selv, har jeg et sygt barn... g så var han og min mor selb igennem behandling for at få en sæskende til mig (lykkedes ikke), så der er nok gamle sår, der pilles i....

Men det er rart.. Rigtig rart!

Anmeld

6. august 2010

otlitrom

Karo skriver:

Hvor er det dog dejligt at i fik det fortalt, og at nyheden blev godt modtaget.

Giver Metchen ret i at vi har en smuk huskat huserende herinde

Tark, Karo

Det er en stor lettelse, og nu kan vi (med lidt bedre samvittighed) gå igang... Og det er NU! Skal melde os til idag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.