En alternativ måde at ”amme” på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

millesofie

sbs78 skriver:

http://www.babytorvet.dk/shop/sns-ammesystem-745p.html

Ja så kan alle jo amme. Jeg ikke helt hvad jeg skal synes om det. På en måde synes jeg det er rigtig smart.

ved ikke helt hvad jeg skal sige på den ene side er det jo totalt smart og på den anden side er det lidt mærkeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

Laulund87

Umiddelbart vil jeg også synes det er mærkeligt, men hvis det fungerer for nogle så skal de da bare have lov Man bestemmer heldigvis selv hvad der er rigtigt og forkert i den sammenhæng.

Anmeld

5. august 2010

dorthemus

Mini-Terp skriver:

Det fik min lille Matilde også, det var altså super smart, og Matilde sluprede det også bare i sig..

Jeg ku have kysset den sygeplejerske...jeg græd bare af lykke over, at mit barn fik mad så hun ikke sultede mere..sådan føltes det det nemlig i de dage hvor der ikke kom en skid ud andet end dråber

Anmeld

5. august 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Kan da godt se det smarte i det. Men hold op hvor besværligt. Så ville det da være ti gange nemmere bare at lave en flaske!
Undskyld mig...

Anmeld

5. august 2010

susser83

Min søn havde ikke fået nok næring det sidste stykke tid han lå i min mave (gik 15 dage over), så da han kom ud kunne han ikke nøjes med mit mælk så han fik også sniget et lille plastikrør ind i mellem hans mundvig og mit bryst. Det fik han indtil mælken var løbet til og han kunne blive mæt ved mig. Synes det var smart, han blev ordentlig mæt og samtidig blev mine bryster stimuleret så der kunne produceres noget mælk.

Anmeld

5. august 2010

dorthemus

susser83 skriver:

Min søn havde ikke fået nok næring det sidste stykke tid han lå i min mave (gik 15 dage over), så da han kom ud kunne han ikke nøjes med mit mælk så han fik også sniget et lille plastikrør ind i mellem hans mundvig og mit bryst. Det fik han indtil mælken var løbet til og han kunne blive mæt ved mig. Synes det var smart, han blev ordentlig mæt og samtidig blev mine bryster stimuleret så der kunne produceres noget mælk.

Hvor dejligt! Sådan var det også for mig. Jeg gik godtnok ikke så meget over tid, men jeg havde en sulten unge og jeg VILLE amme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.