En alternativ måde at ”amme” på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.005 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. august 2010

sbs78

http://www.babytorvet.dk/shop/sns-ammesystem-745p.html

Ja så kan alle jo amme. Jeg ikke helt hvad jeg skal synes om det. På en måde synes jeg det er rigtig smart.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

forår

Ej det er det lidt wierd....

Anmeld

5. august 2010

klmf

Ej... Det minder lidt for meget om en sonde. Synes altså det amme-halløj der godt kan atge lidt overhånd... Man er lige så meget MOR og KVINDE selvom man ikke ammer. Jeg ville være for stolt til at sidde med sådan et monstrum - havde det SÅ godt med at give flaske, synes det var tophyggeligt.

Skal far så også amme eller hvad??

Anmeld

5. august 2010

Banditten´s mor

Jeg så det engang i et amerikansk program: De havde adopteret et barn og det gjorde hende i stand til at "amme" sit barn. Kvinden var ovenud lykkelig.

Jeg har det lidt på sammen måde, ved ikke rigtig hvad jeg skal synes. Men smart er det og det gjorde ovenstående kvinde lykkelig.

Anmeld

5. august 2010

charlottekri

jeg synes at det er godt for de mødre som før i tiden måske har haft kræft eller har fået lavet bryster, hvorefter de ikke kan amme, og er blevet rigtig kede af dette!!

Anmeld

5. august 2010

sbs78

lotchen skriver:

Ej... Det minder lidt for meget om en sonde. Synes altså det amme-halløj der godt kan atge lidt overhånd... Man er lige så meget MOR og KVINDE selvom man ikke ammer. Jeg ville være for stolt til at sidde med sådan et monstrum - havde det SÅ godt med at give flaske, synes det var tophyggeligt.

Skal far så også amme eller hvad??

Min mand mener det er bare for at tjene penge  Og nej jeg kunne heller aldrig finde på at sidde offentligt med sådan en

Anmeld

5. august 2010

sbs78

sylvestersmor skriver:

Jeg så det engang i et amerikansk program: De havde adopteret et barn og det gjorde hende i stand til at "amme" sit barn. Kvinden var ovenud lykkelig.

Jeg har det lidt på sammen måde, ved ikke rigtig hvad jeg skal synes. Men smart er det og det gjorde ovenstående kvinde lykkelig.

har en veninde og hendes pige fik mad på næsten den samme måde i starten. En sonde på en finger. Det var for at stimulere sutterefleksen.

Anmeld

5. august 2010

dorthemus

Da jeg var og lillepigen var indlagt på barselsgangen efter fødslen havde vi problemer med, at mælken lod vente på sig og Runa var dødsulten og bare græd og græd af frustration over ikke at kunne få mælken ud af brystet.

En klog sygeplejeske kom med et ultratyndt sugerør hvor hun stak den ene ende ned i en flaske med mme og den anden ende stak hun ind i munden på Runa mens hun suttede hos mig.

Det reddede hele den anspændte situation hos os begge...mit barn SLUBREDE mælken i sig som hun jo troede kom fra mig og jeg holdt op med at tude

Om aftenen løb mælken til og ALLE VAR GLADE

Synes det er en god idé til de kvinder som har adopteret eller kvinder der er brystopererede.

Men jeg ELSKER jo også at amme

Anmeld

5. august 2010

Banditten´s mor

dorthemus skriver:

Da jeg var og lillepigen var indlagt på barselsgangen efter fødslen havde vi problemer med, at mælken lod vente på sig og Runa var dødsulten og bare græd og græd af frustration over ikke at kunne få mælken ud af brystet.

En klog sygeplejeske kom med et ultratyndt sugerør hvor hun stak den ene ende ned i en flaske med mme og den anden ende stak hun ind i munden på Runa mens hun suttede hos mig.

Det reddede hele den anspændte situation hos os begge...mit barn SLUBREDE mælken i sig som hun jo troede kom fra mig og jeg holdt op med at tude

Synes det er en god idé til de kvinder som har adopteret eller kvinder der er brystopererede.

Dejligt!

Anmeld

5. august 2010

Bom

dorthemus skriver:

Det fik min lille Matilde også, det var altså super smart, og Matilde sluprede det også bare i sig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.