De unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

merichs

Weeeeeeeeeeeeeeee!!!! Så ved jeg da hvad noget af min barsel skal gå med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

mortil(nichlasogmathias)

jeg glæder mig også helt vildt...

Anmeld

5. august 2010

>>Carina<<

Jubiiiiiii ka desværre ik se kanalen så må desværre betale mig fra det :-( man burde slå sig sammen nogle stykker og dele et abonnement så det ik er så dyrt

Anmeld

5. august 2010

Dansker I Holland

Hehe ja det burde man sq Smiler... Og det starter en tirsdag, så jeg går ud fra det er onsdag og tirsdag det kommer Knus fra mig

Anmeld

5. august 2010

>>Carina<<

Nogle friske på en deler?

Anmeld

5. august 2010

tinasmor

Åh, håber ikke jeg kommer til at træde lige ind i bikuben. Dette spørgsmål er ikke ment på en dårlig måde, men blotaf interesse. 

Er det mest unge mødre der selv ser programmet?

Når jeg ser det krummer jeg tæer, og nogle gange kan jeg ikke tro mine egne øjne eller øre.

Jeg har tænkt på, om de fleste af dem der ser det, selv er unge mødre/uge generelt (kan identificerer sig med de ting de tumler rundt med) eller om der mon også er kvinder på 38 år der sidder og synes det er et skønt program?

Jeg går selvfølgelig ud fra at der er lidt af det hele, for det er jo åbenbart et af de mest sete programmer fra tv4, men har bare tænkt på, om det ikke mest er hvis man selv er unge mor (16 - 25 år) ?

Anmeld

5. august 2010

Dansker I Holland

tinasmor skriver:

Åh, håber ikke jeg kommer til at træde lige ind i bikuben. Dette spørgsmål er ikke ment på en dårlig måde, men blotaf interesse. 

Er det mest unge mødre der selv ser programmet?

Når jeg ser det krummer jeg tæer, og nogle gange kan jeg ikke tro mine egne øjne eller øre.

Jeg har tænkt på, om de fleste af dem der ser det, selv er unge mødre/uge generelt (kan identificerer sig med de ting de tumler rundt med) eller om der mon også er kvinder på 38 år der sidder og synes det er et skønt program?

Jeg går selvfølgelig ud fra at der er lidt af det hele, for det er jo åbenbart et af de mest sete programmer fra tv4, men har bare tænkt på, om det ikke mest er hvis man selv er unge mor (16 - 25 år) ?

Altså jeg tror ikke kun det er vildt unge mødre som ser det Jeg er 26 år nu og gravid med min 3 barn så jeg er stadig hvad jeg vil kalde for en unge mor Men.... Tror det er noget som alle kan se

Og bryd du bare ind al det du vil

Knus Sussie 25+3

Anmeld

5. august 2010

Rødhætte

Glæder mig! Det bliver så godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.