Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
WOOOHOOO Den nye sæson starter den 17 august på kanal 4 Weeeee.........Andre end mig som GLÆDER sig HELT vildt meget ?
Knus Sussie 25+3
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NR3ønskebarn skriver: WOOOHOOO Den nye sæson starter den 17 august på kanal 4 Weeeee.........Andre end mig som GLÆDER sig HELT vildt meget ? Knus Sussie 25+3
må jeg nok indrø,mme jeg gør ss
jeg har snyt Jeg har set første afsnit på nutv.dk
Ja, selvfølgelig gør den det lige dér hvor jeg ikke er hjemme
men så må den jo optages, for vi skal til CYPEEEERN!!!
sbs78 skriver: jeg har snyt Jeg har set første afsnit på nutv.dk
Ja ok ggg... Jeg ville osse gerne have set afsnit der på men jeg har ikke lyst til at betale for at se noget som kommer i tvet Smiler
Men DAMN det bliver fedt altså hihi.. glæder mig FÅÅÅÅÅÅÅRKING meget
Solajma skriver: Ja, selvfølgelig gør den det lige dér hvor jeg ikke er hjemme men så må den jo optages, for vi skal til CYPEEEERN!!!
Hmm det er jeg da ked af hehe... Men du skal nok optage den så Smiler
jaaa juhuuuu jeg glæder mig også HELT ekstremtsom det plejer tirsdag og onsdag kl 21.00?
Kruse90 skriver: jaaa juhuuuu jeg glæder mig også HELT ekstremtsom det plejer tirsdag og onsdag kl 21.00?
Det regner jeg med at det er Smiler... Regner ikke med at de ændrer tidspunktet hihi Glæder mig osse helt vildt meget
NR3ønskebarn skriver: Ja ok ggg... Jeg ville osse gerne have set afsnit der på men jeg har ikke lyst til at betale for at se noget som kommer i tvet Smiler Men DAMN det bliver fedt altså hihi.. glæder mig FÅÅÅÅÅÅÅRKING meget
jeg ser det på nettet, fordi at jeg glemmer og se det om aftenen.
sbs78 skriver: jeg ser det på nettet, fordi at jeg glemmer og se det om aftenen.
Ja ok fair nok GGG Så er der nok en god grund til det så hihi...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128