Tulle28 skriver:
Men hvis hun sov igennem... Så må det jo være fordi hun har været mæt og tilfreds?
Jeg er ikke ude på at dømme nogen overhovedet, og jeg synes bestemt heller ikke du er nogen dårlig mor fordi du ikke har ammet - SLET IKKE!! Jeg synes bare det er synd at ødelægge et ellers godt ammeforløb ved at introducere flasken, hvis det "bare" er fordi der skal ammes lidt ekstra.
Til trådstarter: Nu ved jeg jo heller ikke hvor længe det har stået på, men hun kunne jo godt have alderen til et appetitspring?
Knus Tulle
Tror bare vi har et barn der finder sig i alt uden rigtigt at brokke sig, så derfor tror jeg også bare hun sov og virkede glad, på trods af at hun var sulten.
Efter hendes vaccine, vågnede hun op sent om aftenen og græd, da vi kom ind til hende smilede hun, men var meget varm, så tog hendes temperatur som var 41,2 - og alligevel fortsætter hun med at smile i ½ times tid ind til hun igen falder isøvn... Nogle børn er bare nemme..
Synes ikke at man bare skal give en flaske, tror det er vigtigt at man gør det lige efter man har ammet, ikke ½time efter. Men for at se om baby har fået nok, og man behøver jo ikke give mere end 30ml.. så er det jo ikke i nærheden af et helt måltid..
Og er klart tilhænger at at fortsætte med at amme hvis det er muligt selvom man ikke har nok mælk..
Anmeld