Øv hvor er det træls

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2008

Mathilde

Tusind tak for alle jeres svar og opmuntrende historier:)
Vi har snakket lidt om det og besluttet, at vi vil kæmpe videre for at få vores hus...

(H)Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2008

Kloster

Så dejligt at høre. Vil I så prøve en ny bank ell har I fundet en anden løsning??

(H)
Kloster

Anmeld

6. juli 2008

Mathilde

Kloster skriver:

Så dejligt at høre. Vil I så prøve en ny bank ell har I fundet en anden løsning??

(H)
Kloster

Hej Kloster

Vi prøver kreditforeningen i stedet for:) Vi vil prøve og snakke med ejendomsmægleren og høre om han kan hjælpe os eller måske har et godt råd...

Mvh Mathilde

Anmeld

6. juli 2008

MorCamilla

Hejsa Mathilde..

Da vi købet vores hus var det gennem BRF kredit, hvor vi lånte 80 % af beløbet i kreditforeningen og de sidste 20% i BRF bank.. Så vores egen bank ikke havde noget at skulle have sagt - da det ikke var der vi skulle låne pengene.. Det var egendomsmægleren der ordnede alt det med lån osv for os..
Det var bare et lille råd her fra..
Jeg håber at det kan lade sig gøre for jer at I finder et andet sted at låne pengene...:)

Knus fra Camilla.

Anmeld

6. juli 2008

Hedegaard

hej
det er godt i vil kæmpe videre det er skønt at høre og jeg håber virkelig at i får huset...
så held og lykke
(H) helene

Anmeld

7. juli 2008

Mathilde

Tusind tak for det tøser:) Vi har lige en tømrer til at kigge på tilstandsrapporten, da der er en hel del vi er lidt bekymrede for. Og så ringer min kæreste til egendomsmægleren idag og spørger, om han kan hjælp os med et lån:)
Så det bliver lidt spændende, men vil ikke skrue forventningerne op og evt blive skuffet igen...

(H)Mathilde

Anmeld

7. juli 2008

Stumpen

MorCamilla skriver:

Hejsa Mathilde..

Da vi købet vores hus var det gennem BRF kredit, hvor vi lånte 80 % af beløbet i kreditforeningen og de sidste 20% i BRF bank.. Så vores egen bank ikke havde noget at skulle have sagt - da det ikke var der vi skulle låne pengene.. Det var egendomsmægleren der ordnede alt det med lån osv for os..
Jeg håber at det kan lade sig gøre for jer at I finder et andet sted at låne pengene...:)

Knus fra Camilla.

Hej.
Når I ikke havde banken med i det, hvordan viste i så at i kunne sidde i den? Jeg mener med regninger til el, vand, varme, skatter osv??
(H)

Anmeld

7. juli 2008

MorCamilla

Stumpen skriver:

MorCamilla skriver:

Hejsa Mathilde..

Knus fra Camilla.

Hej.
Når I ikke havde banken med i det, hvordan viste i så at i kunne sidde i den? Jeg mener med regninger til el, vand, varme, skatter osv??
(H)

Hejsa..
Nej vi havde slet ikke banken inde i det, alle de ting ordnede mægleren for os, og fortalte os hvad vores samlede udgifter på hus, lys, vand, varme, skatter osv ville blive, så skulle vi selv ligge andre udgifter til, som f.eks. telefon regning, børnepasning, favforening osv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.