Øv hvor er det træls

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.384 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. juli 2008

Mathilde

Min kæreste og mig havde fundet drømmehuset og har netop fået afslag fra banken mht lån:( Grunden er, at Frederik ikke er fuldt udlært før til november i år. Jeg havde nået at tænke alt for langt og drømme for meget. Jeg er bare rigtig trist og træt af det:'( Det er ikke lige hver dag man finder det hus man gerne vil bo i i rigtig mange år og se sine kommende børn vokse op i.... ØV! Men det var nok også for godt til at være sandt. Undskyld mit ynkelige inlæg:$ Jeg måtte bare lige af med det og dele det med jer herinde... Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
Kan godt forstå dig. Når man nu lige har sat snuden op efter noget, ja så bliver man bare så skuffet når det ikke lykkes :@ Lad os håbe at i finder et nyt når tiden er (eller at det her ikke er blevet solgt endnu - der er kun 4 mdr til november)

Anmeld

4. juli 2008

M&F&C

Øv, hvor surt ...
Jeg krydser fingre for at i finder noget der er ligeså godt - eller at det stadig er muligt at købe huset når din kæreste er udlært :)

Held og lykke med jagten !!!!!

(H) Malene

Anmeld

4. juli 2008

MorCamilla

Hejsa Mathilde..

Øv, altså hvor er det træls for jer :( Lige som man havde udset sig drømmehuset, og nærmest havde indrettet det i sit hovede får man et afslag... :(

Jeg vil håbe for jer at det stadig er til salg når han udlært så, eller at I måske finder et der er bedre til den tid.. ;)

Knus fra Camilla.

Anmeld

4. juli 2008

xxx

:( øv da også.
Jeg ved hvordan det er at få afslag, vi har prøvet det en del gange inden vi endelig fik lov til at købe vores hus for snart 4 år siden.
Håber da at det med tiden vil lykkedes for jer også;)

(H) Christina

Anmeld

4. juli 2008

Tikki

øv for den......vi fik også afslag, da vi skulle købe vores lejlighed, men så gik vi til en anden bank og lånte alle pengene. Det har vi ikke fortrudt ;)

Anmeld

4. juli 2008

Hedegaard

hej
ØV ØV OG ØV
kender det næsten godt, da vi skulle købe vores hus fik vi af vide at jeg skulle finde noget andet arbejde ellers kunne vi ikk låne...
men håber at i finder ud af noget det er sgu træls når det lige er det hus man har udset sig. håber det går.
(H) helene

Anmeld

5. juli 2008

Honningblomst

Øv, altså....men tænkte på om I ikke kunne få en kautionist til at starte med og så ændre det når I tjener flere penge....synes da man har hørt om at folk har brugt den løsning.
Knus og held og lykke...
Eva

Anmeld

5. juli 2008

Kloster

Hej Mathilde.

Skift bank!!!

Da vi i sin tid også skulle købe vores første hus, fik vi også afslag. Vi prøvede så 2 andre banker og de havde andre krav end vores oprindelige bank.

Lad være med at lade det slå ud.
Tænk på en bank, som når du køber vaskepulver på tilbud.
Den butik, der giver flest tilbud, handler man i.

Banken tjener penge på sine kunder, så prøv endelige en anden bank.

I tager bare jeres salgsopstilling med ind i en anden bank og snakker med dem. De kommer med et tilbud, som de kan tilbyde også kan I tage stilling derfra. Og skal I skifte, ja så ordner den nye bank også det.
Pære nemt...

(H)
Kloster

Anmeld

5. juli 2008

lonemus

Kloster skriver:

Hej Mathilde.

Skift bank!!!

Da vi i sin tid også skulle købe vores første hus, fik vi også afslag. Vi prøvede så 2 andre banker og de havde andre krav end vores oprindelige bank.

Lad være med at lade det slå ud.
Tænk på en bank, som når du køber vaskepulver på tilbud.
Den butik, der giver flest tilbud, handler man i.

Banken tjener penge på sine kunder, så prøv endelige en anden bank.

I tager bare jeres salgsopstilling med ind i en anden bank og snakker med dem. De kommer med et tilbud, som de kan tilbyde også kan I tage stilling derfra. Og skal I skifte, ja så ordner den nye bank også det.
Pære nemt...

(H)
Kloster

Jeg er helt enig - SKIFT BANK.
Da vi købte vores hus, sløvede vores bank det rigtig meget med at få kigget papirerne igennem. Da vores hus var et nybyggeri i et meget eftertragtet område, havde vi kun 3 dage til at beslutte os i.
På 2. dagen kontaktede vi en ny bank og fortalte om vores problem.
De godkendte huskøbet samme dag. - og så flyttede vi ellers over til den nye bank. Så på kun 3 dage havde vi købt hus og skiftet bank :)

Lige før deadline godkendte vores gamle bank også huskøbet, men da sælger (byggefirmaet) krævede en bankgaranti, fordi huset skulle opføres først, forlangte de ca. 53.000.- kr for det. Dét syntes vi var meget dyrt, netop fordi vi ville lægge udbetalingen + alle papirpengene kontant ved købet. Vores nye bank skulle kun have 24.000.- kr for det, så det lykkes os at lægge udbetalingen + alle papirpengene kontant.

Så det kan altså virkelig betale sig at skifte bank, det ER nemlig ren forretning.
Så prøv du at ring til en ny bank på mandag.

Du må ikke opgive håbet, kæmp for drømmehuset :)

(H)(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.