Gave til den nybagte far???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

Marco2

Gav ham et lækkert ur, som symboliserer den nye "tid" vi startede sammen, ved vores datters fødsel.

Ag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

twinboys

Her fik han ingen gave men vi gav hinanden noget som vi havde skabt sammen og det er langt mere værd end materielle gaver...

Men din tanke er sød...

Majbritt

Anmeld

5. august 2010

Nadia&Daniel

Jeg købte 2 body'er da vi fandt ud af at vi ventede os.

Body med: I MOM selvfølgelig I DAD

Planen er at når vi skal hjem fra hospitalet, skal h*n have body med I DAD og en lille hue med samme tekst

Anmeld

5. august 2010

Mum33

Bogen "Far på færde" er skide sjov og informativ. Min mand slugte den.

Anmeld

6. august 2010

Tanja84

Marco2 skriver:

Gav ham et lækkert ur, som symboliserer den nye "tid" vi startede sammen, ved vores datters fødsel.

Ag

Sikke en sød gave, der virkelig symboliserer de nye tider

Hans nuværende ur, går i stykker ca. en gang om mdr. (en eller anden split går i stykker og han skal ned og have sat ny i hver gang), så måske det kunne være gaven

Anmeld

6. august 2010

Tanja84

I.E.K. skriver:

Har faktisk hele tiden overvejet om bog om det at blive far, og gerne en bog, der var skrevet i et sprog og med humor, der netop passede til en nybagt far  

Anmeld

6. august 2010

saxa

Synes det er en super sød tanke at give faren en gave.. Gjorde det ikke selv, da det var gave nok at få en lille bebs sammen.. 

Håber du finder Gaven til ham..

Anmeld

6. august 2010

bette

I.E.K. skriver:

den er bare super god min mand åd den også råt og det gjorde jeg egentlig også selv

Anmeld

6. august 2010

misslea

Tanja84 skriver:

Har faktisk hele tiden overvejet om bog om det at blive far, og gerne en bog, der var skrevet i et sprog og med humor, der netop passede til en nybagt far  

den er super sjov - min mand er lige gået igang med den....!! Vi skal være forældre om ca. 8 uger... og den er altså HYLENDE morsom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.