Gave til den nybagte far???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.046 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. august 2010

Tanja84

Håber nogen af jer herinde kan hjælpe med nogen gode foreslag

Min fødsel nærmer sig efterhånden med hastige skridt (kan jo sådan set ske hvert øjeblik), og jeg vil rigtig gerne give min mand en lille gave i forbindelse med han nu bliver far. 

Men hvad pokker giver man den nybagte far i gave?

Til alle jer lykkelige mødre, der alllerede har født - gav I jeres kæreste/mand en gave, da han blev far?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

rasser32

Tanja84 skriver:

Håber nogen af jer herinde kan hjælpe med nogen gode foresalg.

Min fødsel nærmer sig efterhånden med hastige skridt (kan jo sådan set ske hvert øjeblik), og jeg vil rigtig gerne give min mand en lille gave i forbindelse med han nu bliver far. 

Til alle jer lykkelige mødre, der alllerede har født - gav I jeres kæreste/mand en gave, da han blev far?

Jeg fik en billet til Skanderborg Festival

Anmeld

5. august 2010

tinasmor

Jeg gav ham et foto med mig, med stor mave (set fra siden) overført på lærred i sort/hvid.

Det hænger stadigvæk i Tinas værelse. Hun kræver at "sige godnat" til mor (på lærredet) inden hun går i seng

Held og lykke med fødslen.

Anmeld

5. august 2010

Tanja84

rasser32 skriver:

Jeg fik en billet til Skanderborg Festival

Han er desværre ikke den store festival type (og sæsonen er så småt ved at være slut).

Men en billet til noget andet han kunne se/opleve med vennerne kunne være en rigtig god ide

Anmeld

5. august 2010

rasser32

Tanja84 skriver:

Han er desværre ikke den store festival type (og sæsonen er så småt ved at være slut).

Men en billet til noget andet han kunne se/opleve med vennerne kunne være en rigtig god ide

Jeg blev ihvert fald mega glad

Anmeld

5. august 2010

Tanja84

rasser32 skriver:

Jeg blev ihvert fald mega glad

Synes også det virker som en rigtig god gave

Anmeld

5. august 2010

rasser32

Tanja84 skriver:

Synes også det virker som en rigtig god gave

Dog kun en søndags billet

Træerne vokser ikke ind i himlen

Anmeld

5. august 2010

Tanja84

tinasmor skriver:

Jeg gav ham et foto med mig, med stor mave (set fra siden) overført på lærred i sort/hvid.

Det hænger stadigvæk i Tinas værelse. Hun kræver at "sige godnat" til mor (på lærredet) inden hun går i seng

Held og lykke med fødslen.

Sikke en sød og personlig gave

Tak. Håber jeg går i gang af mig selv og ellers bliver jeg sat i gang på mandag. Lige meget hvad håber jeg i hvert fald på en god og nem fødsel

Anmeld

5. august 2010

Englebisse

Tanja84 skriver:

Håber nogen af jer herinde kan hjælpe med nogen gode foreslag

Da vi fik det første barn gav jeg min mand en gps. Her anden gang har jeg købt en meget flot lille kniv til at have i lommen. Her havde jeg tænkt der skulle graveres noget betydningsfuldt. Har ikke lige fundet de rette ord endnu.

Anmeld

5. august 2010

klmf

Et fedt maskulint sølvarmbånd, hvor bebsens navn og fødselsdato kan blive indgraveret. Ville jeg have ELSKET at give Lars, men det er åbenbart kun bøsser, der går med armbånd??? Så jeg skal lige have ham bearbejdet, kan være han har ændret holdning til den næste, ha ha

Eller de der dog-tags, hvis han er til det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.