Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Naannaa87 skriver: Vi har også en ekstra tv-pakke så jeg kan se tv3 og alt det der Det kan jeg ihvertfald ikke leve uden Ellers må tdc tage røven på os, og sende kæmpe regninger :O
Vi har også en ekstra tv-pakke så jeg kan se tv3 og alt det der Det kan jeg ihvertfald ikke leve uden
Ellers må tdc tage røven på os, og sende kæmpe regninger :O
okay ja det har vi så ikke men 300kr for de ekstra kanaler wow det er meget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: okay ja det har vi så ikke men 300kr for de ekstra kanaler wow det er meget
Det synes jeg bestemt også det er, men her hvor vi bor er tdc det eneste vi kan få lidt øv men det må vi sku leve med..
Naannaa87 skriver: Det synes jeg bestemt også det er, men her hvor vi bor er tdc det eneste vi kan få lidt øv men det må vi sku leve med..
Nemlig
Vi betaler så internet og telefon ved siden af vores parabol.. Der betaler vi 399 kr i måneden og det er med samtaler og det hele og 10 mb i forbindelse... Vi betaler 150 kr i måneden så kan vi ringe så meget vi vil til mobil og fastnet inkl opkaldsafgift..
Jeg har fra antenneforeningen og giver 70 kr om md. det er det absolut billigste, men overvejer helt at droppe det...dog har de lavet en fejl så jeg stadig har den udvidede pakke, så det er jo super...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128