Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Og hvilket selskab har i??
Vi har viasat hele huset og 2 bokse og betaler omkring 582 kr er det dyrt??? Kan man få noget der er billigere??
Vi har parabol og tror ikke vi kan få andet her ude ihvertfald ikke noget vi ved af...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pussepige skriver: Og hvilket selskab har i?? Vi har viasat hele huset og 2 bokse og betaler omkring 582 kr er det dyrt??? Kan man få noget der er billigere?? Vi har parabol og tror ikke vi kan få andet her ude ihvertfald ikke noget vi ved af...
Kabeltv her.. ca 300 om mdr...
vi betaler 450 ved tdc men det er nu også med internet og telefoni...
Vi har dansk kabelTV (som får signalet fra You see/TDC) og betaler lidt over 300 kr for den store pakke
Vi betaler 750 kr for tdc home trio det er med telefon, og 10 mbit (staves ? ) .. Min kæreste skal have en høj internet forbindelse, derfor det er så dyrt
Naannaa87 skriver: Vi betaler 750 kr for tdc home trio det er med telefon, og 10 mbit (staves ? ) .. Min kæreste skal have en høj internet forbindelse, derfor det er så dyrt
det lyder vildt vi har også home trio men betaler kun 450 med en 20mbit
Vi har yousee og betaler vidst kun 150 .. Det er med i huslejen , så der er ikke så meget valg (: Men dejligt med fuldpakke til billige penge !
pussepige skriver:
Vi har viasat den store pakke (tror jeg. Der er mange kanaler i hvert fald ) og betaler 500 og noget i kvatalet
B&J skriver: det lyder vildt vi har også home trio men betaler kun 450 med en 20mbit
Vi har også en ekstra tv-pakke så jeg kan se tv3 og alt det der Det kan jeg ihvertfald ikke leve uden
Ellers må tdc tage røven på os, og sende kæmpe regninger :O
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128