Ædru i 9 mdr + 1 dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

UngMor83

Tusind tak allesammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

1977

Profilbillede for 1977

Sikke et dejligt indlæg Du er bare for sej

Anmeld

5. august 2010

MaleneG

stort tillykke med din nye "titel", og hvor er det stærkt gået

Anmeld

5. august 2010

lotte32

Gi dig selv et ordentligt klap på skulderen, for det er fanme sejt gjort.. hatten af for dig

Knus Lotte

Anmeld

5. august 2010

Tanja84

Malene&Frederikke skriver:

Godt gået  - respekt til dem der indser de har et problem, uanset hvad problemet er, og GØR NOGET VED DET! DU er for sej

Lige mine ord.

Så sejt gået og STOR, STOR respekt

Anmeld

5. august 2010

VIPpigen

Syntes helt sikkert godt du må spise en ekstra is her i sommervarmen. Det er fanme godt gjort, og vær stolt af de fine ord. Såååå sejt.... Stor klap til dig, og stor ros til manden at han også har taklet det, og støttet dig. Kunne forestille mig mange bare ville løbe skrigende væk... Kanon godt gjort.

Anmeld

5. august 2010

Mette+Mathias

Sådan!! Lige nu er du med til at ændre dine børns fremtid - til den gode side! Du er medvirkende til at de ikke vokser op i et hjem, hvor de er utrygge, hvor de ikke tør tage kammerater med hjem og hvor de ser og oplever ting, som børn ikke skal se eller opleve!!

Du har klaret 9 mdr. og 1 dag, og i morgen er det 9 mdr. og 2 dage - fantastisk!!!

Husk - 1 dag ad gangen og bevar din sindsro

Anmeld

5. august 2010

UngMor83

Endnu engang tusind tak alle I søde mennesker..

Er helt rørt. Er oz bare mega stolt af mig selv. Og tiden er bare gået så hurtigt. Men jeg havde ikk klaret det uden Torbens støtte og al den anden hjælp jeg har fået. Det er jeg helt sikker på. Det har været en sej og til tider uudholdelig kamp, men jeg står stadig oprejst. Og det skal jeg bare blive ved med at gøre. Der findes mange andre midler mod problemer end alkohol. Det har jeg indset og lært nu. Og I har alle været en go støtte oz, fordi jeg bare har ku hælde galde ud af munden til jer herinde. Tak for det. Og der kommer helt sikkert meget mere. Nu mangler der kun 3 mdr, så har jeg været ædru 1 helt år. Det er vildt. Ved denne tid sidste år var jeg en fordrukken sur kælling af en mor der ikk bestilte andet end at glæde sig til at børnene var ude af min rækkevidde, fordi jeg ikk ku overskue dem. Skældte ud konstant og råbte og skreg af dem uafbrudt når de var hjemme. Åhhh hvor er det hårdt at indrømme, men det er ikke desto mindre sandheden.

Kære Jon, Jannick, Astrid og Sigrid : UNDSKYLD, UNDSKYLD OG ATTER UNDSKYLD!!! Jeg lover at jeg vil gøre ALT for at det ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG blir sådan igen. Håber I en dag kan tilgive mig *snøøøøft*

>> Sonja <<

Anmeld

5. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

TILLYKKE  Det er bare super sejt gået

Anmeld

5. august 2010

FrkC

Pisse godt gået !!!

Du er virkelig sej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.