Endnu engang tusind tak alle I søde mennesker..
Er helt rørt. Er oz bare mega stolt af mig selv. Og tiden er bare gået så hurtigt. Men jeg havde ikk klaret det uden Torbens støtte og al den anden hjælp jeg har fået. Det er jeg helt sikker på. Det har været en sej og til tider uudholdelig kamp, men jeg står stadig oprejst. Og det skal jeg bare blive ved med at gøre. Der findes mange andre midler mod problemer end alkohol. Det har jeg indset og lært nu. Og I har alle været en go støtte oz, fordi jeg bare har ku hælde galde ud af munden til jer herinde. Tak for det. Og der kommer helt sikkert meget mere. Nu mangler der kun 3 mdr, så har jeg været ædru 1 helt år. Det er vildt. Ved denne tid sidste år var jeg en fordrukken sur kælling af en mor der ikk bestilte andet end at glæde sig til at børnene var ude af min rækkevidde, fordi jeg ikk ku overskue dem. Skældte ud konstant og råbte og skreg af dem uafbrudt når de var hjemme. Åhhh hvor er det hårdt at indrømme, men det er ikke desto mindre sandheden.
Kære Jon, Jannick, Astrid og Sigrid : UNDSKYLD, UNDSKYLD OG ATTER UNDSKYLD!!! Jeg lover at jeg vil gøre ALT for at det ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG blir sådan igen. Håber I en dag kan tilgive mig *snøøøøft*
>> Sonja <<
Anmeld