Jepp, det er hva jeg har været. Og stadig er.
Startede i antabusbehandling og samtaleterapi for mit alkoholmisbrug den 4. november 2009, og det er bare gået så godt
Jeg er kommet så meget videre i mit liv nu, og det hele er gået efter planen mht. behandling. Dermed ikke sagt at det hele har været lutter lagkage, for det har det slet ikke. Jeg har haft mine nedture og dage hvor jeg sys det hele ku være ligemeget. Men min kæreste har støttet mig 110% hele vejen igennem og været der til at trøste og holde om mig, når det har været nødvendigt. Og det har det været MANGE gange.
Uden ham havde jeg ikk klaret det, og havde jeg ikk klaret det, så havde jeg ikk haft mine elskede børn herhjemme mere. Bare tanken giver mig stik i hjertet. Jeg gør ikke det her kun for min egen skyld, men oz for mine børns skyld. Så de kan have en glad mor der er ÆDRU og har overskud til at være der for dem. Og det har jeg nu. Meget mere end jeg havde inden. Og det er jo positivt.
Ville bare lige dele dette med jer. Og takke for JERES støtte og søde ord som jeg har fået med på vejen. 1000 tak, I er guld værd allesammen.
Og hvor er det bare sejt at jeg nu kan sige de gyldne ord :
Jeg er alkoholiker, men jeg drikker ikke mere !!!
>> Sonja <<
Anmeld