hehe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

FrkT

Finder det lidt tankevækkende at du havde så travlt med at vi ikke havde ønsket tillykke efter blot et kvarter, men nu har mange af os så svaret, og alligevel kommenterer du ikke selv og takker for lykønskningerne? Synes måske det er at være dobbeltmoralsk?? Håber det var graviditetshormonerne der fik dig til at flippe sådan ud i går....

Og så er jeg da nysgerrig, har du fået taget en test?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

memuffin

for at begynde med enden :￰har väret i byen i dag og köbte 6 teste som alle var bragnde posetive... men det viste jeg nästen godt de ville väre.. har aldrig gået så meget som en dag over tid medmindre jeg har väret gravd..alt det andet gider jeg slet ikke kommentere.. bare lige husk på at det ikke er alle der har internet hjemme..og mange tak til dem der har önsket mig tillykke af et oprigtigt hjerte

Anmeld

5. august 2010

Marco2

OMG …

Anmeld

5. august 2010

Laulund87

Jamen tillykke da..

Jeg har nu også oprettet indlæg der aldrig er blevet svaret på og så kan man godt sidde og blive lidt pigesur Men der kan jo ikke være lige meget respons hele tiden..

Anmeld

5. august 2010

Ox.

Tillykke med graviditeten - Jeg oprettede et indlæg igår som der INGEN svar er kommet på overhovedet endnu, men sådan er det, det er jo heller ikke alle jeg svare på, men næste gang så vent lige et par timer og se søde

Endnu engang - stort tillykke!

Anmeld

5. august 2010

SpunkenJo

Marco2 skriver:

OMG …

Lige nøjagtig!!

Fik selv kun et enkelt forleden jeg oprettede en tråd!
- sker sjældent jeg opretter, men at blive så tæsefornærnet er da ikke til at forstå....

Tillykke med de possitive tests....
(så kom den lige øverst på forsiden igen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.