hehe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.950 visninger
25 svar
0 synes godt om
4. august 2010

memuffin

tror sgu den er der... fik lige kigget i kalenderen... og jeg er faktisk gået 14 dage over tid juuuuuuhhhhhhhhhhuuuuu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

memuffin

nu har mit indläg kört hele forsiden ned uden er der nogle der lige har brugt 5 sekunder på at önske mig tillykke..hold käft jeg syndes det er for dårligt !!! bare fordi han ikke er en af de mest aktive..tror sgu jeg finder mig en anden side at väre medlem af..hej

Anmeld

4. august 2010

ekzunz

Ha ha - det var hurtigt de graviditetshormoner kom på banen hva....

Stort tillykke med graviditeten...

Anmeld

4. august 2010

FrkT

Tillykke herfra også. Det er jo skønt for dig.

Synes dog det er lidt uberettet at du sådan brokker dig over at folk ikke har ønsket tillykke, altså dit indlæg er oprettet for 20 minutter siden, helt ærligt.... jeg har da før oprettet indlæg som der går mange timer før nogen svarer. Har du overvejet om folk måske ikke lige har læst dit indlæg? Selvom det ligger på forsiden er det jo ikke alle der lige ser det og klikker på det...

Anmeld

4. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tillykke tillykke, har du testet???

Nu havde jeg så ikke set dit indlæg før nu.  Men din overskrift siger jo heller ikke direkte at du er gravid når der bare står hehe, og så tror jeg ikke så mange kigger på samme måde, som hvis der stod GRAVID.

Synes det er at overreagere lidt, efter kun 15 min. Men vil da gerne ønske dig tillykke hvis det er tilfældet, at du har en spire i maven.

Var rent tilfældigt at jeg kiggede, for bevæger mig f.eks. ikke ind på graviditets siden da jeg selv er barnløs. Det er simpelthen for hårdt.

Men håber da du bliver hængende, for tror da ikke nogen mener noget ondt med det....

Knus.

Anmeld

4. august 2010

Low

Tillykke her fra .

Jeg vil nu også sige at jeg skriver fordi jeg først har set det nu. Men giv det tid til en anden gang . Jeg har før oplevet at mine indlæg bliver kigget på men ikke svaret overhoved.

Anmeld

4. august 2010

twinboys

Hejsa har først set dit indlæg nu...

-lig tillykke håber også den er der...

Glæder mig til at høre mere om...

Hvornår tager du en test???

MAjbritt

Anmeld

4. august 2010

pussepige

Kæmpe tillykke herfra og lige et  også..

Anmeld

4. august 2010

Riksen

Tillykke med graviditeten! Tilfreds?

Jeg har først set dit indlæg nu, og jeg vil gerne understrege at jeg (og det gælder måske også de andre) ikke har ignoreret dig.

Hvor hidser du dig sådan op? Det er da dejligt at du er gravid - skønt! Giv os lidt tid til at læse dit indlæg og svare!

I øvrigt: tænder fuldstændig af på at blive tvunget til at svare på et indlæg. Det er vel heller ikke alle indlæg, du kommenterer? Og det er der vel 100 forskellige årsager til?

Anmeld

4. august 2010

FrkT

Riksen skriver:

Tillykke med graviditeten! Tilfreds?

Jeg har først set dit indlæg nu, og jeg vil gerne understrege at jeg (og det gælder måske også de andre) ikke har ignoreret dig.

Hvor hidser du dig sådan op? Det er da dejligt at du er gravid - skønt! Giv os lidt tid til at læse dit indlæg og svare!

I øvrigt: tænder fuldstændig af på at blive tvunget til at svare på et indlæg. Det er vel heller ikke alle indlæg, du kommenterer? Og det er der vel 100 forskellige årsager til?

Lige mine ord!

Og vil tilføje at jeg faktisk meget sjældent skriver tillykke til alle dem der tester positive, med mindre det er nogle jeg følger, hepper på og kender, og det gør jeg ikke ene og alene af den grund at jeg bliver trist over det aldrig sker for mig selv... er man ufrivillig barnløs er det ret hårdt at læse om alle dem det lykkes for (eller det er det i hvert fald for mig).

Og som Rikke siger, det er virkelig ubehøvlet ligefrem at tvinge folk til at ønske tillykke.... hvor oprigtigt tror du så de lykønskninger du får er??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.