Nem dessert med frosne bær?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.167 visninger
40 svar
0 synes godt om
4. august 2010

otlitrom

Jeg har fryseren fuld af frosne bær - jordbær, hindbær og bærsymfoni. Og jeg har lavet så mange smoothies, at det står ud af ørene på mig.. Er træt af det!

Nu får vi gæster i morgen, og tænkte jeg kunne trylle en nem dessert med de frosne bær...

Kom med Jeres bedste bud på, hvad det kunne være!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

Maria.

Bag en tærte! Smager jo fantastisk med bær i.. Og måske lidt lækkert på toppen, som jo slet ikke behøves..

Anmeld

4. august 2010

Snefnug1984

kitty skriver:

Jeg har fryseren fuld af frosne bær - jordbær, hindbær og bærsymfoni. Og jeg har lavet så mange smoothies, at det står ud af ørene på mig.. Er træt af det!

Nu får vi gæster i morgen, og tænkte jeg kunne trylle en nem dessert med de frosne bær...

Kom med Jeres bedste bud på, hvad det kunne være!

En lækker varm tærte med blandede bær og cremefraiche eller flødeskum er yderst lækkert

Anmeld

4. august 2010

otlitrom

Maria. skriver:

Bag en tærte! Smager jo fantastisk med bær i.. Og måske lidt lækkert på toppen, som jo slet ikke behøves..

Men kan jeg bage tærte Jeg har et tærtefad.. har bare aldrig brugt det

Anmeld

4. august 2010

otlitrom

JordbærBlomst skriver:

En lækker varm tærte med blandede bær og cremefraiche eller flødeskum er yderst lækkert

Det er en god idé, men kan jeg finde ud af det...

Har du en opskrift på en nem tærtedej?

Anmeld

4. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Synes noget af det nemmeste er, at lave en smuldredejstærte med bær, og så servere med creme fraiche eller flødeskum.

Lavede selv en for nyligt med frosne jordbær, og lime/citron creme til (fløde pisket med lime/citron saft og lidt vanillesukker).

Stort hit.

Anmeld

4. august 2010

Maria.

kitty skriver:

Men kan jeg bage tærte Jeg har et tærtefad.. har bare aldrig brugt det

Selvfølgelig kan du det! Det er pærelet.. Og desuden på tide at du får brugt dit tærtefad..

Anmeld

4. august 2010

otlitrom

Alexis skriver:

Synes noget af det nemmeste er, at lave en smuldredejstærte med bær, og så servere med creme fraiche eller flødeskum.

Lavede selv en for nyligt med frosne jordbær, og lime/citron creme til (fløde pisket med lime/citron saft).

Stort hit.

Jamen så må jeg hellere lave det Jeg har fri i morgen alligevel, så jeg ka nå et par forsøg, hvis det går galt

Har du en god opskrift?

Anmeld

4. august 2010

otlitrom

Maria. skriver:

Selvfølgelig kan du det! Det er pærelet.. Og desuden på tide at du får brugt dit tærtefad..

Ja, det står bare og griner af mig inde i skabet. I morgen må det ristes

Anmeld

4. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

kitty skriver:

Jamen så må jeg hellere lave det Jeg har fri i morgen alligevel, så jeg ka nå et par forsøg, hvis det går galt

Har du en god opskrift?

Ja 2 sec så finder jeg den lige til dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.