negativ eller positiv ægløsningstest!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

densmukkeline

Nathasja. skriver:

Har ikke forstand på ÆG-test, men jeg kan se to streger 

Så hvis der skal to streger til en positiv test (som graviditetstest) så vil jeg mene at du har ægløsning 

mh tak for det ;D

så resten bare i guds hænder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

Kløver

vlauratraasdahl skriver:

heeej piger! håber i kan hjælpe mig lidt herinde ):

da mig og min kæreste prøver og få et barn sammen!

har jeg udført en ægløsningstest?

hvad vil i sige den er?????:s

Der er forskel på G-test og ÆL-test, på G-test er den positiv når der er 2 streger, men på ÆL-test skal de være lige tydelige, jeg fik ofte ÆL-teste som du har på billedet, men hvor jeg ikke havde ÆL, begge streger skal være lige tydelige eller test stregen skal være tydeligere end kontrolstregen

Håber snart den bliver positiv, og ellers er det jo bare om at komme godt igang så er der jo også større chance for i rammer ÆL tidspunktet

Anmeld

4. august 2010

FrkT

Den er 100% negativ. Ved en ÆL-test skal teststregen mindst være ligeså tydelig (og oftest endda tydeligere) som kontrolstregen....

Anmeld

5. august 2010

Con

Stemmer også i og siger absolut negative - den slags streger kan jeg lave når som helst på måneden, nogle får dem næsten negative i perioder, andre har streger som dem på billedet hele måneden, så du må ikke tolke så meget på farvenuancen, når du ikke har helt styr på, hvordan de ser ud i løbet af (flere) cykli, og når de ikke er 100% positive.

Kan i øvrigt lige bidrage med, at nogle kan få positive tests over flere dage, andre kun i løbet af få timer, så hvis du ikke får taget en test i "positiv"-perioden, så vil du tro, at du ikke har ægløsning, og dermed bliver det svært for dig at regne med dem.

Anmeld

5. august 2010

densmukkeline

hm ja jeg kan godt se hvad du mener ..

det første gang jeg står med det protjek.

og jeg bliver allerede en del klogere. så må jeg

jo hellere vente og se tiden an.

men jeg undre mig så over at her til morges var mit

udflåd Fertilt? mhh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.