Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
heeej piger! håber i kan hjælpe mig lidt herinde ):
da mig og min kæreste prøver og få et barn sammen!
har jeg udført en ægløsningstest?
hvad vil i sige den er?????:s
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har ikke forstand på ÆG-test, men jeg kan se to streger
Så hvis der skal to streger til en positiv test (som graviditetstest) så vil jeg mene at du har ægløsning
De skal helst være lige tydelig for at du har æg løsning. Der kan godt være en svag streg op til 3 dage før som ikke er så tydelig. Men Ellers er det da bare at komme i gang nu og de næste 4-5 dage
held og lykke med projektet.
hmmm .. så det vel siges jeg snart har ægløsning eller har det?
? for hvorvidt de lige skal være tydelige, kan jeg ikke sætte mig ind i, da jeg aldrig har oplevet lige tydeliger streger på graviditets tester! /; hmm!
vlauratraasdahl skriver: heeej piger! håber i kan hjælpe mig lidt herinde ): da mig og min kæreste prøver og få et barn sammen! har jeg udført en ægløsningstest? hvad vil i sige den er?????:s
Negativ!
Teststregen skal være lige så tydelig eller mere tydelig end kontrolstregen. Men den er da på vej, så prøv igen i morgen
vlauratraasdahl skriver: hmmm .. så det vel siges jeg snart har ægløsning eller har det? ? for hvorvidt de lige skal være tydelige, kan jeg ikke sætte mig ind i, da jeg aldrig har oplevet lige tydeliger streger på graviditets tester! /; hmm!
De 2 streger skal være lige tydelige førend du har ægløsning. Så mon ikke du får ægløsning indenfor et par dage
så krydser jeg lige fingre, for bedre held næste gang.
tak for det piger !
vlauratraasdahl skriver: så krydser jeg lige fingre, for bedre held næste gang. tak for det piger !
Altså nu har jeg taget ÆL test i dusinvis gennem tiden. Vil sige den er negativ MEN at ÆL godt kan ske meget snart, når streg nr. 2 er så tydelig som den er. Mine tests lister sig gerne op ad tydelighedsstigen, så vil tro du har en positiv test i morgen tidlig eller i overmorgen.
Held og lykke med det
hvor er det positivt ;D
hmm.. det varmer da rigtigt(;
så kan der ikke gå ret lang tid før den er i skabet!
JordbærBlomst skriver: De 2 streger skal være lige tydelige førend du har ægløsning. Så mon ikke du får ægløsning indenfor et par dage
krydser hvad der kan krydses ;D
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128