Baby-watcher ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

tinasmor

Perl skriver:

ok sort den stod som om jeg kunne rette i dit indlæg! og jeg er enig på det punkt

ja, tror det er en fejl for baby.dks side. For det stod som om jeg også kunne på dit. Men når man trykker på det (for at se hvad der skete) kan man så ikke alligevel så går den bare til forsiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

tinasmor

Rillo skriver:

"..men tør ikke er SÅ bange for ejg ikke en dag kan finde hjertelyden og bliver nervøs.."

ja det er nemlig det de advarer i mod. Jo tidligere man er henne, jo svære er det at finde hjertelyden hver gang selv. Og når man kommer langt nok hen, så kan man jo heldigvis mærke at den er der.

Jeg var mega nervøs da jeg var gravid, fordi vi havde prøvet så længe, og var sikker på noget ville gå galt. Jeg købte mig istedet til en ekstra scanning. Det var gode penge givet ud (selv om nogle sikkert havde sagt overflødigt

Anmeld

4. august 2010

Rillo

tinasmor skriver:

ja det er nemlig det de advarer i mod. Jo tidligere man er henne, jo svære er det at finde hjertelyden hver gang selv. Og når man kommer langt nok hen, så kan man jo heldigvis mærke at den er der.

Jeg var mega nervøs da jeg var gravid, fordi vi havde prøvet så længe, og var sikker på noget ville gå galt. Jeg købte mig istedet til en ekstra scanning. Det var gode penge givet ud (selv om nogle sikkert havde sagt overflødigt

Gør det heller ikke!

Vi får en ekstra scanning mellem nf og md scanningen og derudover køber vi os til en ekstra da den periode er meget skrøbelig for mig

Men den her gang SKAL vi bare have den baby!

Anmeld

4. august 2010

karina pigen

jeg ved at der er hjertelyd og en god en endda, men min jordmor mener at det måske kunne hjælpe mig med at finde glæden tilbage og turde knytte mig  til det er foregår inden i mig..

og håber selv det vil ændre min negative tankegang for synes godt nok det hårdt og forfærligt at ha det sådan her...

Anmeld

5. august 2010

tinasmor

Rillo skriver:

Gør det heller ikke!

Vi får en ekstra scanning mellem nf og md scanningen og derudover køber vi os til en ekstra da den periode er meget skrøbelig for mig

Men den her gang SKAL vi bare have den baby!

Selvfølgelig skal du det. Det er DIN tur til at få en baby...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.