Baby-watcher ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.130 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. august 2010

karina pigen

hej alle derude,..

jeg har fået anbefaldet at anskaffe mig en 

jeg har fået en før fødels depression og har svæ rt ved at tro på at alt er okay med den lille.. så lægen anbefaldet mig den.

men det er jo bare så dyr

så håber at der er en derude der har en som de ik bruger eller snart er færdig med at bruge som jeg kunne købe..

karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

lululupo

Hej jeg lejede en for 249 pr mdr... og synes iøvrigt den var fantastisk!

Anmeld

4. august 2010

karina pigen

lululupo skriver:

Hej jeg lejede en for 249 pr mdr... og synes iøvrigt den var fantastisk!

ja har set man kan det men synes det er spild af penge hvis jeg kan finde en der er brugt.. og håber på den måde man kan spare lidt penge..

Anmeld

4. august 2010

Mor-til-asta-09

karina pigen skriver:

hej alle derude,..

jeg har fået anbefaldet at anskaffe mig en 

jeg har fået en før fødels depression og har svæ rt ved at tro på at alt er okay med den lille.. så lægen anbefaldet mig den.

men det er jo bare så dyr

så håber at der er en derude der har en som de ik bruger eller snart er færdig med at bruge som jeg kunne købe..

karina

Det er den hvor man kan høre den lille inde i maven ikke??

Anmeld

4. august 2010

karina pigen

forældre-til-Asta skriver:

Det er den hvor man kan høre den lille inde i maven ikke??

jo lige præsis..

ved man kan få forskellige slags..

anglesound ( men har hørt de ik er så gode)

og så Mas baby watcher som koster 5 gange så meget men er som dem jordmoren bruger..

Anmeld

4. august 2010

Mor-til-asta-09

karina pigen skriver:

jo lige præsis..

ved man kan få forskellige slags..

anglesound ( men har hørt de ik er så gode)

og så Mas baby watcher som koster 5 gange så meget men er som dem jordmoren bruger..

http://www.dba.dk/soeg/?soeg=Baby-watcher

Der er 4 forskellige her på DBA.. så tjek det ud der er ihvertfald en til 600kr

Anmeld

4. august 2010

tinasmor

Man skal passe på med at bruge den for meget tror jeg. Det er ikke altid man kan høre barnet, og så ender man med at blive endnu mere bange end hvis man ikke havde én. Jeg har også læst et sted, at det skulle stresse baby (de har målt dens puls mens man gjorde det) så det er nok ikke noget man skal gøre hver eneste dag.

Anmeld

4. august 2010

Lillefe

Hej Karina jeg har den der angelsounds.. den er ok.. du skal bare sørger for at bruge geleen ellers virker den slet ikke Knus

Anmeld

4. august 2010

Lillefe

tinasmor skriver:

Man skal passe på med at bruge den for meget tror jeg. Det er ikke altid man kan høre barnet, og så ender man med at blive endnu mere bange end hvis man ikke havde én. Jeg har også læst et sted, at det skulle stresse baby (de har målt dens puls mens man gjorde det) så det er nok ikke noget man skal gøre hver eneste dag.

ok sort den stod som om jeg kunne rette i dit indlæg! og jeg er enig på det punkt

Anmeld

4. august 2010

Rillo

Bliver helt fristet når jeg går på DBA og kigger..men tør ikke er SÅ bange for ejg ikke en dag kan finde hjertelyden og bliver nervøs..med vores historie i bagagen!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.