Hurtig hjælp "TAK" Klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

Mor til Frederic og Freya

Ja det er ski da vist en kæmpe dreng jeg har  mon ikke han render det af sig når han begynder at gå ....

I babysam er de nu ualmindelig flinke ingen ko på isen der .. Der er nu ikke nået der ..

Her kommer lige et " låne " billede af den .. Men har ikke set den håber den er fin... Der er nemlig Slet ingen tilsalg i nordjylland..

Kan se du så får den der hedder; emmaljunga cerox 360' city.

Den har en anden 'kaleche' end den alm cerox 360 om den ellers er anderledes tror og ved jeg ikke.

I dit billed er kalchen den med en del små lommer og lynlåse, det har vores ikke.

Men den ser lækker ud...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

bullerbassen

Pylle3 skriver:

vi har nitro´en og er SUPER glade for den.. Den fungere upåklageligt i alt terræn - dog har vi ikke haft den med på stranden i løst strand sand - der tror jeg måske den vil få sin sag for

den er super nem at have med at gøre - køre rundt med og pakke sammen.. Jeg ser INGEN fidus i vendbart styr hvis man vælger denne model med de små hjul - så for OS har det ikke været noget problem at den ikke har det. Det tager 2 sek at vende overdelen og jeg har prøvet med en klapvogn i butikken og køre med de små hjul ind mod mig selv og det ville jeg blive vanvittig af at skulle gøre IRL..

Så kun plusser herfra

Det var også den vi oprindelig havde valgt - men der er INGEN brugte tilsalg  jo på sjælland

( typisk er lige kommet hjem fra ferie ) Syntes nemlig også den var lækker . Men fandt så denne cerox 360 og for mig ligner de hinanden  Det er jo en hel jungle at finde rundt i alle de modelle og vælge den helt RIGTIGE...

Anmeld

4. august 2010

bullerbassen

Mor til Frederic skriver:

Kan se du så får den der hedder; emmaljunga cerox 360' city.

Den har en anden 'kaleche' end den alm cerox 360 om den ellers er anderledes tror og ved jeg ikke.

I dit billed er kalchen den med en del små lommer og lynlåse, det har vores ikke.

Men den ser lækker ud...

Hmm hvorfor laver de dog alle de modeller til at forvire sådan nogle som mig

Mon ikke den kan det samme ? nu må jeg se.. Du skal da ihvertifald have tak for hjælpen.. Det er jo bedre service end babysam på dette område

Anmeld

4. august 2010

Bamme

toboli skriver:

Det var også den vi oprindelig havde valgt - men der er INGEN brugte tilsalg  jo på sjælland

( typisk er lige kommet hjem fra ferie ) Syntes nemlig også den var lækker . Men fandt så denne cerox 360 og for mig ligner de hinanden  Det er jo en hel jungle at finde rundt i alle de modelle og vælge den helt RIGTIGE...

Du kan købe min City cerox, sort.

Bor i Viborg.

Anmeld

5. august 2010

bullerbassen

Bamme skriver:

Du kan købe min City cerox, sort.

Bor i Viborg.

Hej tak for det , skal dog ud og kikke på en i aften. Tæt på hvor jeg bor. Men skulle det ikke være den. vender jeg tilbage

Anmeld

5. august 2010

De3Guldklumper

toboli skriver:

Hmm hvorfor laver de dog alle de modeller til at forvire sådan nogle som mig

Mon ikke den kan det samme ? nu må jeg se.. Du skal da ihvertifald have tak for hjælpen.. Det er jo bedre service end babysam på dette område

Cerox 360´eren er udgået og erstattet af nitro´en - men på brugt markedet finder du selvfølgelig 360´eren til salg

Anmeld

6. august 2010

bullerbassen

Mor til Frederic skriver:

Det var så lidt.

Thi hi.. Lille og lille - han er 90 cm og 9,9 kg, han bliver 2 år her om 1 mdr.

Tror det har lidt at gøre med at de ikke har det store samarbejde med emmaljunga i forhold til ønske og kære børn.

Babysam ejer eller samarbejder jo sammen med odder.

Vi havde ingen barnevogn, men brugte voksi pose. Så den har været med overalt, gået til baby salme sang i ½ sne storm - regn osv.

Vi lige haft overdels stoffet af og vasket det, det var som at få en hel ny vogn...

Lige et sidste spørgsmål  Hvordan har du vasket stoffet ( overdelen ) Er det det på kalchen du mener ?

Anmeld

6. august 2010

Pige2009

toboli skriver:

Er på jagt efter en klapvogn til Silas.

Havde oprindeligt købt en emmaljunga cerox men solgte den ingen , da vi syntes den var lidt tung..

Nu er jagten gået ind på en nitro city, nogen som kender den ?

Har fundet en brugt emmaljunge cerox 360 også med svinghjulp, men hvordan er den ? Har overdelen esyfix ( hedder det det ? )

Håber nogen kan hjælpe......

OGså gerne med anbefalinger på en klapvogn, der er god nem og ikke special tung og køre med ..

mvh LOtte

Jeg synes 360 er røv og nøgler. Den kører som vinden blæser pga hjulene og er ikke til at køre med i f.eks. sand eller grusstier...

Havde det været mig, havde jeg beholdt Cerox'en!

K.h. Linda

Anmeld

6. august 2010

toboli skriver:

Lige et sidste spørgsmål  Hvordan har du vasket stoffet ( overdelen ) Er det det på kalchen du mener ?

det er selve den del han sidder på. Kalechen kunne ikke komme af.

Overdelen sidder jo blot fast med trykknapper og det blev vasket i vaskemaskinen.

Anmeld

6. august 2010

Baagøe skriver:

Jeg synes 360 er røv og nøgler. Den kører som vinden blæser pga hjulene og er ikke til at køre med i f.eks. sand eller grusstier...

Havde det været mig, havde jeg beholdt Cerox'en!

K.h. Linda

kan så ikke forstå du ikke låser hjulene, altså de små drejebare, når du kører steder du syntes er træls.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.