Hurtig hjælp "TAK" Klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.430 visninger
27 svar
0 synes godt om
4. august 2010

bullerbassen

Er på jagt efter en klapvogn til Silas.

Havde oprindeligt købt en emmaljunga cerox men solgte den ingen , da vi syntes den var lidt tung..

Nu er jagten gået ind på en nitro city, nogen som kender den ?

Har fundet en brugt emmaljunge cerox 360 også med svinghjulp, men hvordan er den ? Har overdelen esyfix ( hedder det det ? )

Håber nogen kan hjælpe......

OGså gerne med anbefalinger på en klapvogn, der er god nem og ikke special tung og køre med ..

mvh LOtte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

Mor til Frederic og Freya

toboli skriver:

Er på jagt efter en klapvogn til Silas.

Havde oprindeligt købt en emmaljunga cerox men solgte den ingen , da vi syntes den var lidt tung..

Nu er jagten gået ind på en nitro city, nogen som kender den ?

Har fundet en brugt emmaljunge cerox 360 også med svinghjulp, men hvordan er den ? Har overdelen esyfix ( hedder det det ? )

Håber nogen kan hjælpe......

OGså gerne med anbefalinger på en klapvogn, der er god nem og ikke special tung og køre med ..

mvh LOtte

Vi har en cerox 360 og købte den istedet for en barnevogn.

Den er herlig er 2 år gammel nu og har stadig intet fejlet, selvom den er med ved stranden og i skov.

Den har den brede overdel fra den alm cerox og har både vendbart styr og vendbar overdel.

Hvor den nye nitro city er smallere i overdel og mener ikke den har vendbar overdel.

Anmeld

4. august 2010

bullerbassen

Mor til Frederic skriver:

Vi har en cerox 360 og købte den istedet for en barnevogn.

Den er herlig er 2 år gammel nu og har stadig intet fejlet, selvom den er med ved stranden og i skov.

Den har den brede overdel fra den alm cerox og har både vendbart styr og vendbar overdel.

Hvor den nye nitro city er smallere i overdel og mener ikke den har vendbar overdel.

TUSIND tak for svar - lige det jeg havde behov for at vide

Nu skriver du skov & strand - Er den nem nok og køre med der også ? Vi skal nemlig bruge den allround ...Havde jo den alm cerox men syntes ski den var tung og køre med ... Så prøvede jeg nitro city ( babysam ) og det virker jo meget nemmere. Men den er ski nået dyrt .

Og har så fundet en brugt cerox 360 og for mig og se ser de meget ens ud. Men spurgte i babysam efter forskellen men de kendte slet ikke 360

Anmeld

4. august 2010

toboli skriver:

TUSIND tak for svar - lige det jeg havde behov for at vide

Nu skriver du skov & strand - Er den nem nok og køre med der også ? Vi skal nemlig bruge den allround ...Havde jo den alm cerox men syntes ski den var tung og køre med ... Så prøvede jeg nitro city ( babysam ) og det virker jo meget nemmere. Men den er ski nået dyrt .

Og har så fundet en brugt cerox 360 og for mig og se ser de meget ens ud. Men spurgte i babysam efter forskellen men de kendte slet ikke 360

Nitro'en var også lige kommet frem da vi skulle købe karet.

Men blev frarådet den pga at den er smallere og ikke har vendbar overdel.

Kan slet ikke finde ud at gå med de 'små' hjul ind mod mig, så her vender vi blot overdel - eller parasol op.

Da vi var til hundemarch i skov - langs strand - over vælted træer osv. Ingen problem... Havde blot pillet kurv'en af, så den ikke ville hænge fast i noget.

Du kan jo også låse de små drejehjul foran...

Har hørt om flere folk der har spurgt efter den i babysam, men at de ikke aner hvad det er for en... Én af grundene til vi aldrig køber i babysam...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. august 2010

bullerbassen

Nitro'en var også lige kommet frem da vi skulle købe karet.

Men blev frarådet den pga at den er smallere og ikke har vendbar overdel.

Kan slet ikke finde ud at gå med de 'små' hjul ind mod mig, så her vender vi blot overdel - eller parasol op.

Da vi var til hundemarch i skov - langs strand - over vælted træer osv. Ingen problem... Havde blot pillet kurv'en af, så den ikke ville hænge fast i noget.

Du kan jo også låse de små drejehjul foran...

Har hørt om flere folk der har spurgt efter den i babysam, men at de ikke aner hvad det er for en... Én af grundene til vi aldrig køber i babysam...

Altså hvor er han skønt ham din lille dreng  Så søøød...

Så er vi nok ikke helt skidt i byen, hvis vi køber den så..

Den tror jeg sku vi gør Det lyder som den kan klare lidt af hvert. Blev da også lidt overrasket at de ikke kendte vognen, så gammel er den jo heller ikke.. Så det godt man kan finde svaret herinde

Tak så meget

Anmeld

4. august 2010

toboli skriver:

Altså hvor er han skønt ham din lille dreng  Så søøød...

Så er vi nok ikke helt skidt i byen, hvis vi køber den så..

Den tror jeg sku vi gør Det lyder som den kan klare lidt af hvert. Blev da også lidt overrasket at de ikke kendte vognen, så gammel er den jo heller ikke.. Så det godt man kan finde svaret herinde

Tak så meget

Det var så lidt.

Thi hi.. Lille og lille - han er 90 cm og 9,9 kg, han bliver 2 år her om 1 mdr.

Tror det har lidt at gøre med at de ikke har det store samarbejde med emmaljunga i forhold til ønske og kære børn.

Babysam ejer eller samarbejder jo sammen med odder.

Vi havde ingen barnevogn, men brugte voksi pose. Så den har været med overalt, gået til baby salme sang i ½ sne storm - regn osv.

Vi lige haft overdels stoffet af og vasket det, det var som at få en hel ny vogn...

Anmeld

4. august 2010

bullerbassen

Det var så lidt.

Thi hi.. Lille og lille - han er 90 cm og 9,9 kg, han bliver 2 år her om 1 mdr.

Tror det har lidt at gøre med at de ikke har det store samarbejde med emmaljunga i forhold til ønske og kære børn.

Babysam ejer eller samarbejder jo sammen med odder.

Vi havde ingen barnevogn, men brugte voksi pose. Så den har været med overalt, gået til baby salme sang i ½ sne storm - regn osv.

Vi lige haft overdels stoffet af og vasket det, det var som at få en hel ny vogn...

Hi hi lille er han jo ikke  men pu ha har da vist en sværvægter

Silas er snart 10 måneder og vejer GISP 12 kg

Vi har kun en babysam i den nærmeste by, og har desværre ikke så gode erfaring med ønskebørn ( hjørring ) Så der handler jeg helst ikke udstyr...

Menn når nu de sælger mærket burde de ski da også vide lidt om dem eller?

Havde heller ikke barnevogn til de store ( tvillinger på 9 ) men brugte combivogn med voksi poser. Så denne gang VILLE manden have en ordenlig barnevogn..

Men tro du har solgt cerox 360 til os.. Glæder mig til at prøve den i morgen..

Anmeld

4. august 2010

toboli skriver:

Hi hi lille er han jo ikke  men pu ha har da vist en sværvægter

Silas er snart 10 måneder og vejer GISP 12 kg

Vi har kun en babysam i den nærmeste by, og har desværre ikke så gode erfaring med ønskebørn ( hjørring ) Så der handler jeg helst ikke udstyr...

Menn når nu de sælger mærket burde de ski da også vide lidt om dem eller?

Havde heller ikke barnevogn til de store ( tvillinger på 9 ) men brugte combivogn med voksi poser. Så denne gang VILLE manden have en ordenlig barnevogn..

Men tro du har solgt cerox 360 til os.. Glæder mig til at prøve den i morgen..

Solgt...

Vi har slet ikke tænkt tanken at det var et dårlig køb, den lever op til vores forventninger.

Thi hi.. 12 kg? frederic's max vægt har været 10,4 kg

Her i frederica har vi ønske børn, men kolding har både babysam og kære børn. Vores kontor dame på arbejdet har arbejdet i kære børn, så kender ham der har det og han er bare kanon.

Hvor imod i babysam er de unge og aner så og sige intet, da en del ikke selv har børn.

Du må jo lige lægge et billed af den herind..

Anmeld

4. august 2010

bullerbassen

Solgt...

Vi har slet ikke tænkt tanken at det var et dårlig køb, den lever op til vores forventninger.

Thi hi.. 12 kg? frederic's max vægt har været 10,4 kg

Her i frederica har vi ønske børn, men kolding har både babysam og kære børn. Vores kontor dame på arbejdet har arbejdet i kære børn, så kender ham der har det og han er bare kanon.

Hvor imod i babysam er de unge og aner så og sige intet, da en del ikke selv har børn.

Du må jo lige lægge et billed af den herind..

Ja det er ski da vist en kæmpe dreng jeg har  mon ikke han render det af sig når han begynder at gå ....

I babysam er de nu ualmindelig flinke ingen ko på isen der .. Der er nu ikke nået der ..

Her kommer lige et " låne " billede af den .. Men har ikke set den håber den er fin... Der er nemlig Slet ingen tilsalg i nordjylland..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. august 2010

De3Guldklumper

vi har nitro´en og er SUPER glade for den.. Den fungere upåklageligt i alt terræn - dog har vi ikke haft den med på stranden i løst strand sand - der tror jeg måske den vil få sin sag for

den er super nem at have med at gøre - køre rundt med og pakke sammen.. Jeg ser INGEN fidus i vendbart styr hvis man vælger denne model med de små hjul - så for OS har det ikke været noget problem at den ikke har det. Det tager 2 sek at vende overdelen og jeg har prøvet med en klapvogn i butikken og køre med de små hjul ind mod mig selv og det ville jeg blive vanvittig af at skulle gøre IRL..

Så kun plusser herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.