Det gik så ikke helt efter planen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

Vinker

JustAnotherName skriver:

Mange ville dog i "disse tider" være nødsaget til at tage til takke med det, der nu måtte byde sig... For det ER vitterligt ikke det nemmeste, at finde et job som passer på alle punkter, når man er ledig/jobsøgende, og man samtidig "jages" af jobcentret og A-kassen/fagforeningen med møder i hovede og R**, og skal søge vidt og bredt...

og ja det ER en hård kamp med a-kassen osv, men jeg vil hellere slås med dem end at tage et job hvor jeg føler mig narret! ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

Vinker

Anna-jonas skriver:

Du er SÅ SEJ, Rikke..............at du fulgte din mavefornemmelse, og satte foden ned. Hvis man lader sig behandle sådan, allerede fra starten, hvad kan det så ikke ende med.

Tillykke med at du fadt en løsning hos MARK.

Knus Mette

TAK Mette! Selvom det var meget svært at finde ud af hvordan jeg skulle sige nej til Vero Moda - Er lidt glad for at jeg var så "heldig" at kunne nøjes med at sige det via sms for var jo bange for at hun ville flippe ud når hun fik det af vide - specielt fordi hun har ferie og nu sikkert selv blir nødt til at arbejde - meeeeen egentlig ikke mit problem, vel!?? ;)

Anmeld

4. august 2010

JustAnotherName

Vinker skriver:

og ja det ER en hård kamp med a-kassen osv, men jeg vil hellere slås med dem end at tage et job hvor jeg føler mig narret!

Ja, helt bestemt!

Anmeld

4. august 2010

Ni-ko-li-ne

hvor åndssvagt!

godt! at du fik talt med de andre!

Anmeld

4. august 2010

Barbamama

EJ hvor er det langt ude altså!!!! For fanden mand. Ja de må jo så have den mentalitet at hvis de kan snyde folk gør de. GODT du læste det hele ordenligt igennem og ikke bare skrev under.!

Anmeld

4. august 2010

lion

Sikke en røv hende frra Vero moda er.

Ja det viserbare hvor vigtig det er at læse alt igennem, selv i disse tider

Jeg håber at du får en stilling hos MARK og at det er en god en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.