Maria-s skriver:
Hejsa 
Ja ok, men det var da også tidligt du var ved lægen? Jeg ringede til min læge da jeg var 5+? og der ville de så først se mig da jeg var 9+2. Men det er måske forskelligt fra kommune til kommune 
Jeg har endelig fået brev. Jeg skal til NF den 30. August, der er jeg så 13+2 så det er lige i sidste øjeblik, jeg havde egentlig også fået en tid den 26, men der havde jeg ikke mullighed for at komme og jeg kunne ikke få en tid før. Men det er nok fint nok, så kan det også være der en lille bitte chance for at man måske kan se om det er en dreng eller pige 
Det går RIGTIG godt med min kvalme disse dage (7, 9, 13!!) Jeg har ikke haft synderlig kvalme siden fredag morgen. DET ER SÅ SKØNT!! 
Kæresten har også givet udtryk for at jeg er blevet gladere og virker til at have lidt mere overskud 
Hehe han sagde så også i dag; Hvaaaaa går du og bliver lidt småfed eller er det lidt baby mave jeg er ved at kunne se??
jeg må jo nok indrømme at der nok er lidt god polstring, samt en lidt oppustet mave. Ved ikke hvor meget man egentlig vil kunne se på dette tidspunkt uden mit famøse bildæk.... 
Hvad med dig, hvordan har du det? 

Det var meget tidligt jeg var ved læge, men det var faktisk heller ikke meningen jeg skulle have lavet vandrejournal og alt det der den dag. Egentlig skulle jeg bare komme op med en urin prøve og så skulle jeg have taget en blodprøve. Men fredagen før var jeg meget svimmel og min mor og kæreste var nervøse for mit blodtryk så jeg tog derop og tog urinprøve med med det samme. Nå men om mandagen havde jeg jo så egentlig tid til den blodprøve... tror det var til blodtype, men jeg kom så ind til min egen læge der lige var startet fra ferie og da hun fandt ud af at vi skulle giftes lige om lidt (d.21.08.10) så ville hun ikke tage blodprøven alligevel fordi hun så skulle tage den om når jeg havde skiftet navn
??
Nå men så lavede hun bare vandrejournal istedet og så skulle jeg bare lige komme efter d.21 og få taget d. blodprøve.
Jeg ved ikke hvornår selve NF scanningen er, jeg skal til det der info møde på OUH på torsdag og så er det vist sådan at hvis man efter info fortsat ønsker NF så får man taget en blodprøve og får en tid med hjem, så forhåbentlig har jeg en tid på torsdag.
Det er godt at din kvalme opfører sig ordentligt, du har da også haft det skidt! Jeg døjer kun med en smule svimmelhed og det skyldes at jeg har et ret lavt blodtryk 112/71 og en hvile puls på 52. Normalen for kvinder er 120/80 og ens hvilepuls skal normalt ligge mellem 60 0g 70 med mindre man er meget meget ateletisk og det er jeg absolut ikke. Men det kan man ikke gøre noget ved. Jeg skal bare passe på når jeg rejser mig og ligge mig når det er slemt.
Jeg ser altså også lidt små tyk ud, lidt som om jeg har spændt en flæskesteg henover maven så jeg tror altså det er en begynde baby mave vi har gang i. Jeg er også meget oppustet sidst på dagen og må som regl åbne mine bukser i bilen når jeg skal kører hjem. Ellers tror jeg at jeg laver et permanent mærke af en knap i panden på lille skiden.
MHT. det med om det er en dreng eller en pige så er jeg så meget i tvivl om jeg vil vide det. Jeg har hele tiden sagt at jeg ikke ville vide det fordi jeg har hørt fra mange der vidste det at det var lidt fladt på en måde når bebsen kom ud og jordmoderen sagde det er en.... og så tænkte ja men det vidste vi jo godt. Og omvendt har jeg hørt fra alle dem der besluttede at vente at det var rigtig fedt selv at se hvad det var blevet og at det var den bedste overraskelse.
MEN jeg er simpelthen så nysgerrig så jeg ved ikke om jeg kan vente. Altså jeg er ret sikker på at de ikke kan se det til NF, baby skal helst være over 17 uger før de udtaler sig om køn har jeg fået af vide, så måske kan jeg vente med at tage stilling til MD
Uha jeg synes det er svært, skal, skal ikke..... bum bum
Puha det blev langt men der er jo sket så meget og så meget at fortælle hvor er baby.dk bare det bedste.
Carina