Hvor går det stærkt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.195 visninger
18 svar
0 synes godt om
4. august 2010

Svane83

Hej piger bare lige et lille gladt indlæg fra mig.

Igår da jeg kom hjem fra arbejde skulle min kæreste og jeg ud og kigge på vielsesringe. Det har jeg glædet mig til, og det var også ved at være på tide, når nu vi skal giftes her d. 21 August.

Nå men vi kommer afsted og får fundet Søndersø, min kæreste har en kammerart der arbejder i en optiker/smykkebutik og som derfor kunne give os en god pris. Vi står længe og kigger og prøver og får valgt et rigtig fint sæt. En helt glat rund guld ring, med en lille sten i dame ringen, i 14ct guld til 6300kr. meget billigt!

Når nu vi alligevel var derude så fik kæresten også lige bestilt et par nye smarte briller som han får om en uge

Det var bare sådan en hyggelig tur og vi smilte bare hele vejen hjem til Bellinge.

Da vi så kom hjem lå der et brev fra OUH med indkaldelse til info om nf scanning d. 12 august!! det er jo lige om lidt - vildt! Der var også en lille brochure om et projekt der hedder Odense Børnekohorte hvor de følger barnet frem til det er 18 år men det ville man  også få mere af vide om til mødet d. 12.

Derudover var der en indkaldelse til tjek for svangerskabs relateret sukkersyge d. 22 december kl. 7.40! det er vidst fordi min BMI er en smule for høj så det er kun for en sikkerheds skyld.

Nå men vi hyggede os rigtig igår aftes og da vi lå i sengen igår aftes så snakkede vi om hvor vildt stærkt det bare går lige nu, men at vi bare nyder det fordi det er det rigtige vi gør. Min kæreste lå og snakkede om at med hans tidligere kærester var han altid stukket af og havde slået op når det blev for seriøst, men at han aldrig havde haft den trang sammen med mig. Han glædede sig bare til at blive far og dele resten af hans liv med mig.  

Sikke en dejlig dag vi havde efter jeg fik fri

Sikke et langt indlæg om ingenting tak fordi du læste med.

Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

skoust

det lyder godt nok til at være en dejlig periode du er inde i..

tillykke med bryllupet lige om snart!

Anmeld

4. august 2010

Svane83

skoust skriver:

det lyder godt nok til at være en dejlig periode du er inde i..

tillykke med bryllupet lige om snart!

Tak skal du have, ja det går meget godt for tiden. Bortset fra at jeg er træt af mit arbejde, men når jeg har fri så er jeg lykkelig sammen med min lille familie

Anmeld

4. august 2010

skoust

ja nogen gange kan ens arbejde godt hænge en langt ud af halsen..

men tror du ikke også det har noget at gøre med at du bare glæder dig rigtig meget til at komme hjem og tilbringe tid sammen med din familie?

Anmeld

4. august 2010

Svane83

skoust skriver:

ja nogen gange kan ens arbejde godt hænge en langt ud af halsen..

men tror du ikke også det har noget at gøre med at du bare glæder dig rigtig meget til at komme hjem og tilbringe tid sammen med din familie?

Det tror jeg bestemt.

Men tror også det har noget at gøre med at gennemsnits alderen her i SKAT er et par og 50 tror jeg og jeg er jo kun 26 og nyuddannet i løntilskud så jeg føler mig til tider en smule uden for og synes ikke jeg har så meget tilfælles med mine kollegaer.

Anmeld

4. august 2010

Maria-s

HVor dejligt et indlæg. Man bliver jo helt glad

Anmeld

5. august 2010

Svane83

Maria-s skriver:

HVor dejligt et indlæg. Man bliver jo helt glad

Tak Maria, da jeg kom hjem igår lå der endnu et brev til mig det er med dato for mit første jordmoder besøg... altså hvor er det vildt d. 22 september skal jeg til jordmor og så stod der Kære Carina Tillykke med din graviditet din Jordmor hedder Marianne Iversen, ihhh hvor spædende !!!

Anmeld

5. august 2010

Maria-s

Hvor langt er det nu du er henne?

Oh hvornår var du ved lægen? Jeg var ved lægen i mandags, så går spændt (og liiidt utålmodigt) og venter på et brev!

Ej hvor jeg altså bare glæder mig til vi skal til NF scanning, så man kan få "et bevis" på at man faktisk er gravid og at de der 2 streger er mere end "bare" 2 streger

Anmeld

6. august 2010

Svane83

Maria-s skriver:

Hvor langt er det nu du er henne?

Oh hvornår var du ved lægen? Jeg var ved lægen i mandags, så går spændt (og liiidt utålmodigt) og venter på et brev!

Ej hvor jeg altså bare glæder mig til vi skal til NF scanning, så man kan få "et bevis" på at man faktisk er gravid og at de der 2 streger er mere end "bare" 2 streger

jeg er 8+1 idag, jeg var ved lægen allerede i uge 6+4 så det er nok derfor jeg allerede har fået brev tror jeg.

Jeg har en veninde der er lige så langt som mig og hun skal først til lægen idag (det er så også hendes 3. barn) Så hun havde heller ikke fået noget endnu.

Jeg glæder mig også helt vildt til at se at der rent faktisk er noget derinde, synes jo ikke rigtig at man kan se noget andet end at jeg ligner jeg har spist lidt for meget kage for tiden.

Mon ikke du får brev i næste uge når nu du var ved lægen i mandags, jeg fik det lidt over en uge efter jeg havde været ved lægen og jordmoder brevet fik jeg jo i forgårs.

Går det forresten bedre med kvalmen?

Carina

Anmeld

9. august 2010

Maria-s

Svane83 skriver:

jeg er 8+1 idag, jeg var ved lægen allerede i uge 6+4 så det er nok derfor jeg allerede har fået brev tror jeg.

Jeg har en veninde der er lige så langt som mig og hun skal først til lægen idag (det er så også hendes 3. barn) Så hun havde heller ikke fået noget endnu.

Jeg glæder mig også helt vildt til at se at der rent faktisk er noget derinde, synes jo ikke rigtig at man kan se noget andet end at jeg ligner jeg har spist lidt for meget kage for tiden.

Mon ikke du får brev i næste uge når nu du var ved lægen i mandags, jeg fik det lidt over en uge efter jeg havde været ved lægen og jordmoder brevet fik jeg jo i forgårs.

Går det forresten bedre med kvalmen?

Carina

Hejsa

Ja ok, men det var da også tidligt du var ved lægen? Jeg ringede til min læge da jeg var 5+? og der ville de så først se mig da jeg var 9+2. Men det er måske forskelligt fra kommune til kommune

Jeg har endelig fået brev. Jeg skal til NF den 30. August, der er jeg så 13+2 så det er lige i sidste øjeblik, jeg havde egentlig også fået en tid den 26, men der havde jeg ikke mullighed for at komme og jeg kunne ikke få en tid før. Men det er nok fint nok, så kan det også være der en lille bitte chance for at man måske kan se om det er en dreng eller pige

Det går RIGTIG godt med min kvalme disse dage (7, 9, 13!!) Jeg har ikke haft synderlig kvalme siden fredag morgen. DET ER SÅ SKØNT!!

Kæresten har også givet udtryk for at jeg er blevet gladere og virker til at have lidt mere overskud

Hehe han sagde så også i dag; Hvaaaaa går du og bliver lidt småfed eller er det lidt baby mave jeg er ved at kunne se?? jeg må jo nok indrømme at der nok er lidt god polstring, samt en lidt oppustet mave. Ved ikke hvor meget man egentlig vil kunne se på dette tidspunkt uden mit famøse bildæk....

Hvad med dig, hvordan har du det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.