Scanning igen i morgen. Åhhh er spændt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

FrkC

Ååååh hvor er det fantastisk

alt hva jeg kan for jer !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

VIPpigen

Alexis skriver:

Tak for al opbakningen piger.

Er lige kommet hjem fra klinikken.

Der var "desværre" kun 1 æg som blevt til noget denne gang og ikke to, men tilgengæld havde det æg som var blevet "udvalgt" af kroppen vokset vildt meget allerede.

Mandag målte hun det til 12 mm, og i dag var det 17,5 mm. Helt vildt meget det er vokset jo! Måske har hun målt lidt forkert forleden, men det er stadig meget det er vokset... Jeg er meget overrasket.

Nå men det betyder, at jeg allerede har fået en ÆL sprøjte, og vi skal igennem første IUI i morgen tidlig kl 10:00, og ikke første på lørdag. Hahahaa 

Åhhh jeg er sindsygt spændt på, hvordan det hele går, og om sædbasserne er livlige og perfekte. Kom så babyyyyyy!

Kanone nyheder alligevel, sådan et fint æg kan sagtens blive til et lille vidunder af en baby. Håber på det bedste for jer i morgen også.

Anmeld

4. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tandfeen i forklædning skriver:

Ååååh hvor er det fantastisk

alt hva jeg kan for jer !!!

Ja det er skønt. Så skal vi insemineres i morgen. Er helt overvældet af glæde og spænding.  Det var bare det helt rigtige for mig at komme igang med IUI nu. Det er en ny verden, men den giver fornyet håb om, at vi bliver forældre en dag.

Anmeld

4. august 2010

VIPpigen skriver:

Kanone nyheder alligevel, sådan et fint æg kan sagtens blive til et lille vidunder af en baby. Håber på det bedste for jer i morgen også.

Tusind tak søde. Ja jeg er også ganske tilfreds. Meget spændt og glad for at være igang. Nu skal det bare lykkes, med hjælp eller ej, med eller uden hormoner - I dont care anymore

Anmeld

4. august 2010

MoarJ skriver:

Vi skal nok krydse alt hvad vi kan imorgen.....

Tusind tak søde. Jeg er meget spændt og glad.

Anmeld

4. august 2010

B&J

Krydser så mange finger jeg overhovede kan for dig og håber der snart er en positiv test til jer

Anmeld

4. august 2010

Kruse90 skriver:

årh hvor er jeg bare glad for at høre det skat
Weee  ALT hvad jeg overhovedet kan for at der kommer en lille baby ud af det

Det ´SKAL bare være jeres tur nu!!!
I fortjener det SÅ meget

Kan godt være at der ikke er dobbeltchance mere, men der er tilgengæld en super fantastisk flot æg, og det er vigtigt

Jeg tror på det HUSK TRO kan flytte bjerge smukke.

Kram

Hvor er du bare sød. Tusind tak. Jeg er virkelig glad og spændt.

Håber inderligt at sædbasserne er i topform så vi får de optimale betingelser.(Please kryds basserne for det)

Åhhh har helt kriller i maven. Tænk nu hvis vi bliver så heldige, at det lykkes i første forsøg... Chancen er lille, men den er der.

Har dog aftale med sygeplejersken som behandler mig, at jeg skal forestille mig, at jeg skal komme der 3 gange inden gevinst. Netop så jeg ikke bliver alt for ked af det, hvis det ikke lykkes.

Det er nok en meget god regel, men man kan nok ikke lade være med at håbe. Især når det hele  er så nyt, og vi nu er igang med at få hjælp osv...

Tusind tak for omsorgen søde

Anmeld

4. august 2010

<3

Alexis skriver:

Tak for al opbakningen piger.

Er lige kommet hjem fra klinikken.

Der var "desværre" kun 1 æg som blevt til noget denne gang og ikke to, men tilgengæld havde det æg som var blevet "udvalgt" af kroppen vokset vildt meget allerede.

Mandag målte hun det til 12 mm, og i dag var det 17,5 mm. Helt vildt meget det er vokset jo! Måske har hun målt lidt forkert forleden, men det er stadig meget det er vokset... Jeg er meget overrasket.

Nå men det betyder, at jeg allerede har fået en ÆL sprøjte, og vi skal igennem første IUI i morgen tidlig kl 10:00, og ikke første på lørdag. Hahahaa 

Åhhh jeg er sindsygt spændt på, hvordan det hele går, og om sædbasserne er livlige og perfekte. Kom så babyyyyyy!

Anmeld

4. august 2010

klmf

GO GO GO GO GO GO GO GO GO GO GOOOOOOOOOOOOOOOOOOO små sædbasser, kan I så komme i sving og drøøøøøne ind i ægget

Anmeld

4. august 2010

line melias mor

nu må det snart være din tur til at have lidt medvind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.