Scanning igen i morgen. Åhhh er spændt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.611 visninger
31 svar
0 synes godt om
3. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

I morgen kl 8:15 skal jeg til anden scanning på klinikken, og jeg er virkelig, virkelig, helt enormt, sindsygt spændt på om der stadig er to ægblærer, og om de begge vokser sig store og fine!

Tænk hvis jeg har to lækre guldæg til inseminationen (Som nok falder lørdag, hvis alt kører som det skal)

Det ville jo være HELT fantastisk med dobbelt chance.

PLEASE kryds basserne for mig, og send mig en masse guldstøv

Så er i ekstra søøøøøde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

Kløver

Alexis skriver:

I morgen kl 8:15 skal jeg til anden scanning på klinikken, og jeg er virkelig, virkelig, helt enormt, sindsygt spændt på om der stadig er to ægblærer, og om de begge vokser sig store og fine!

Tænk hvis jeg har to lækre guldæg til inseminationen (Som nok falder lørdag, hvis alt kører som det skal)

Så er i ekstra søøøøøde

Sender en masse baby-støv

Anmeld

3. august 2010

Maja84 skriver:

Sender en masse baby-støv

Tusind tak. Det kan jeg godt bruge en hel del af

Er edder spændt fordi det er første IUI. Og så er det uden hormoner, så det ville være fantastisk hvis der er dobbelt chance helt naturligt...

Åhh hvor jeg håber som en gal.

Anmeld

3. august 2010

Mira0911

Alexis skriver:

Så er i ekstra søøøøøde

Vi skal nok krydse alt hvad vi kan imorgen..... :)

Anmeld

3. august 2010

Kruse90

sender AAAALT det gukdstøv jeg kan
Opdater så snart du ved noget

Anmeld

3. august 2010

dorthemus

Jeg  på dobbelt jackpot  Håber du giver mig en update i morgen

Anmeld

3. august 2010

VIPpigen

Stemmer i med de andre... Og  alt hvad der kan krydses... Skal nok sende dig mange tanker i morgen, og håber på det allerbedste...

Anmeld

3. august 2010

Maria.

Håber alt er som det skal være i morgen og glæder mig til at smage din kage d. 29 i Kongens Have..

Anmeld

4. august 2010

Tak for al opbakningen piger.

Er lige kommet hjem fra klinikken.

Der var "desværre" kun 1 æg som blevt til noget denne gang og ikke to, men tilgengæld havde det æg som var blevet "udvalgt" af kroppen vokset vildt meget allerede.

Mandag målte hun det til 12 mm, og i dag var det 17,5 mm. Helt vildt meget det er vokset jo! Måske har hun målt lidt forkert forleden, men det er stadig meget det er vokset... Jeg er meget overrasket.

Nå men det betyder, at jeg allerede har fået en ÆL sprøjte, og vi skal igennem første IUI i morgen tidlig kl 10:00, og ikke første på lørdag. Hahahaa 

Åhhh jeg er sindsygt spændt på, hvordan det hele går, og om sædbasserne er livlige og perfekte. Kom så babyyyyyy!

Anmeld

4. august 2010

Kruse90

Alexis skriver:

Tak for al opbakningen piger.

Er lige kommet hjem fra klinikken.

Der var "desværre" kun 1 æg som blevt til noget denne gang og ikke to, men tilgengæld havde det æg som var blevet "udvalgt" af kroppen vokset vildt meget allerede.

Mandag målte hun det til 12 mm, og i dag var det 17,5 mm. Helt vildt meget det er vokset jo! Måske har hun målt lidt forkert forleden, men det er stadig meget det er vokset... Jeg er meget overrasket.

Nå men det betyder, at jeg allerede har fået en ÆL sprøjte, og vi skal igennem første IUI i morgen tidlig kl 10:00, og ikke første på lørdag. Hahahaa 

Åhhh jeg er sindsygt spændt på, hvordan det hele går, og om sædbasserne er livlige og perfekte. Kom så babyyyyyy!

årh hvor er jeg bare glad for at høre det skat
Weee  ALT hvad jeg overhovedet kan for at der kommer en lille baby ud af det

Det ´SKAL bare være jeres tur nu!!!
I fortjener det SÅ meget

Kan godt være at der ikke er dobbeltchance mere, men der er tilgengæld en super fantastisk flot æg, og det er vigtigt

Jeg tror på det HUSK TRO kan flytte bjerge smukke.

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.