tinasmor skriver:
Det sagde de også til mig. Jeg fik udskabning i uge 14, sidste sommer. Jeg havde alm. æl ret hurtig efter. Desværre har jeg prøvet lige siden uden held. GRRR uretfærdigt!!
Jeg håber du snart har æl og du så bliver gravid.
Jeg har hørt at hvis man har HCG i blodet, at der er en lidt forhøjet chance for at blive gravid lige efter.
Hold da op sikke mange succes-historier. Det virker da til at være rimelig nemt at blive hurtig gravid efter.
Men undrer mig over, at man sku ha nemt ved at blive hurtigt gravid med HCG i blodet ?? Hvor har du hørt det ?
HCG er jo et hormon-stof, dvs. et signal-stof, som signalerer til resten af kroppen, at nu er kvinden gravid og at æg-produktion skal gå i stå og at der ikke skal sættes ind med menstruation osv. Så derfor ville jeg mene, at HCG skal være helt nede på nul, inden kroppen igen går igang med at modne æg !?!
Nå, men jeg må lige spørge min læge på fredag - har en tid og vil gerne ha målt HCG, for er lidt bekymret for, om alt er, som det skal være. Synes jeg har lidt trykken ved æggestokkene og har stadig lidt udflåd ind imellem. Har brugt Vivag i to nætter nu, for at hjælpe "de gode bakterier", så der ikke opstår infektion. Er der andre, der har erfaring på det område ?
Anmeld