kristinards skriver:
Hmm ja, den havde jeg ikk lige tænkt.
Liften der ska jeg jo ikk bruge madras til, men havde da ikk lige tænkt på efter lifte-tiden...
Der er jo sån en kørepose i, den kan de ikk ligge i deri?
Sover de i den til de er 3?
Havde egentlig lidt regnet med at det kun var som baby, og at når de så ku sidde op, bare var som vågen transport.
Aner intet om det, så tilgiv mig hvis mine spørgsmål er dumme 
Jeg var selv en lang en som baby så ska nok ha det med i overvejelserne 
Det er selvfølgelig forskelligt hvordan børnene sover, men de fleste børn har brug for middagslur til de er omkring de 3 år. Derfor er det rart at have en vogn de kan sove i når man skal ud, samt frisk luft er jo godt for søvnen. Men det er da muligt at bruge sengen, men det binder dig lidt til hjemmet ved middagstid.
Faktisk sover mange børn 2 lurer indtil de er over 1 år.
Jeg var såmænd også på barbund indtil jeg fik job i en vuggestue, så det var en god hjælp da phillip kom

Men der er ingen dumme spørgsmål, unne dsumme svar ik

Men jeg valgte kombivogn fra da liggemålen kun ligger mellem 75-80, så her mener jeg han var vokset ud da han var rundt ved 3-4 mrd

Har ikke erfaring med køreposerne, men nu vi går den kolde tid i møde er det måske meget godt. Mens de er små skal de jo heller ikke bruge meget underlag.Ellers kan du spare mange penge på både madras og dyne med at købe en voksen størrelse i jysk og klippe den til og en voksen dyne, den kan blive til 1 stk junior dyne og 2 stk babydyne.