Uhh piger hjælp mig.
Syns slet ikk hjernen fungerer, tror den er gået i babymode...
Jeg vil starte med at sige at min økonomi er på den måde at jeg ska tænke over hver krone jeg bruger, har altid gjort det så det sidder dybt i mig.
Så tag lige den overvejelse med hvis i syns det er noget pjat at tænke så meget over 
Men, min problematik er som følger;
Var i ønskebørn idag for at få et overblik over hvad madrasser koster.
Jeg får tremmeseng, pusleplade, og badekar af venner og har købt en brugt barnevogn til 500 kr og fået en senere (vil gerne ha en ekstra til altanen bor på 2.sal), så jeg tænkte at nye madrasser sku hun da ha.
Men så kommer vi jo til at se den her smarte lift sån en blød en, til 3-400 kr; med madras og lagner kommer det jo næsten alligevel op i det.
Den tygger jeg lidt på.
Så ser min mor den her kombivogn (som jeg altid gerne har ville ha en af, de er bare så smarte) den koster kun 1500 kr, og der er blød lift, kørepose og alt til.
Hvis jeg nu ku få 500 kr for den barnevogn jeg har købt, nogle hundrede for den jeg har fået, og så de par hundrede jeg ska gi for enten madras og lagner eller blød lift, er det så ikk lige ved at det kan betale sig?
Sparer jo så os til klapvognen til den tid.
Havde tænkt at ønske mig klapvognen til navngivningen, men tror ærlig talt ikk der er nogen i min familie der gir for så meget 
Hva ville i gøre? - Med tanke på min meget stramme økonomi?
Er bange for jeg blir bidt af det og bare køber for at købe, er det det jeg har gang i nu?