min basse:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

ChatH

Karo skriver:

Jo, den er da sunket

Så er der nok ikke længe til at Valdemar kommer. Det bliver dejligt for jer at få ham ud til jer

Nej det er bare lige om lidt fra i morgen af kommer han jo til tiden så bliver spændende. Kasper har sagt den 8 og en veninde har sagt i løbet af næsteuge så nu må vi se om nogen af dem får ret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

oo

Chatarina skriver:

5050GR??????? det håber jeg satme ikke min baby bliver!!!

Men ja det er rigtig nok, min jordemoder sagde at han lå som han skulle meget langt nede så man kan jo håbe jeg bare smutter ham ud som en mandel Selvom jeg har pigerne har jeg jo slet ikke været igennem det her fødsels ræs da jeg fik kejsersnit sidst så jeg synes godt jeg kan mærke at mine nerver er begyndt at vise sig....

og du er jo også bare super smuk med din store mave, tiden går bare så stærkt, syntes næsten lige jeg blev gravid!

jeg har det på helt samme måde - og nu er der ti uger til termin

jeg er sikker på det kommer til at gå rigtig fint til din fødsel!! men ejg kan godt forstå det er lidt spøjst at have to tøser allerede, men skulle igennem sin første vaginale fødsel, du må ha ligeså mange tanker omkring det som jeg selv har! Søren sagde lige nu over morgenmaden, at jeg ikke skulle være så bekymret, "det blir ligesom at se FC Barcelona spille mod FC Faaborg når du føder, det blir så nemt!" - så man kan jo håbe han får ret

Anmeld

4. august 2010

JustAnotherName

Chatarina skriver:

Tak søde synes nu efterhånden ikke det er så pænt mere når den hænger sådan

Men ja det er dejligt at han ikke er  lille så har han bare mere modstands kraft

Glæder mig nu stadig til han kommer- det må godt være snart. HI HI. men du får jo besked så snart noget er under opsejling

Det er en meget ærefuld "mission" for mig, at være budbringer, og at få lov til at høre fra dig, når der kommer gang i noget...

Jeg bliver altid sådan helt sprælsk indeni og spændt, når jeg ved, at der kommer en lille baby til verden anytime... Så du kan være sikker på, når engang jeg modtager din sms, at jeg hopper rundt herhjemme og hepper på dig 

Jeg skriver bare din sms ordret over, så de andre kan læse det samme som mig - ikke?! .....Så vælg dine ord med omhu, høhø  

Jeg GLÆDER mig meget på Jeres vegne til han kommer. Og på NS vegne til at vi får endnu et lille nyt pragteksemplar af en dejlig baby i vores gruppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.