min basse:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. august 2010

ChatH

har idag været til jordemoderen igen

var inde hos en anden end jeg plejer. men vældig sød.

Alt var som det skulle være og hun lyttede hjertelyd.

så skulle hun mærke hvor stor lillebror var blevet. Hun starter sku så ud med sætningen " hm ja det ved jeg sørme ikke lige hvad jeg skal sige til!" det gibber lidt i mig for tænker straks at der må være noget galt. mit hjerte slår meget hurtigt og kan mærke at tårerne sidder langt fremme.

Så siger hun så" han er meget stor", han er i hvert fald 3200gr- nok nærmere 3300gr. og han kan jo nå et kilo endnu". blev mere rolig men tænkte så et kilo mere??? Hold da kæft en baby på 4300gr kan det kaldes en baby?? nåh men han har det godt derinde og det er jo det vigtigste. hun sagde dog at hun ikke ville blive overrasket over at han kom lidt før  for han er stor og han står helt fast i bækkenet og meget langt nede så han er helt klar.

Synes også min mave er sunket et pænt stykke nu. hvad synes i?

Spændende!!! håber snart han kommer ud.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

sarahb

wow en flot mave med en stoooor dreng i ... du ser stadig vildt godt ud smukke.. Og jeg synes sagtens man kan se den er sunket.. den hælder mere nedad, og det er jo godt når det er en gravid mave an taler om hihi...

Anmeld

3. august 2010

ChatH

sarahb skriver:

wow en flot mave med en stoooor dreng i ... du ser stadig vildt godt ud smukke.. Og jeg synes sagtens man kan se den er sunket.. den hælder mere nedad, og det er jo godt når det er en gravid mave an taler om hihi...

HI HI tak søde...!! Ja det er vist også kun en gravide mave man kan sige det om ikke? men ja synes sku han er noget stor så jeg glæder mig bare til han kommer ud. nu må det gerne snart være synes jeg

Anmeld

3. august 2010

JustAnotherName

Du er simpelthen SÅ SMUK gravid 

Dejligt at han trives, har en sund størrelse, står fast og er klar....
Så må vi bare vente videre og se, hvornår han vælger at holde sin fødselsdag    Dejligt med alt det positive nye. Og kun godt, at han ikke er et lille "skrævl", for det er en hårdere start. Og PYT med om han vejer 3800 eller 4300 ...når først man er i fødsel, så mærker man da ikke det halve kilo forskel, tror du? Det tror jeg ikke. Det kommer jo an på hovedets størrelse, og selv en spinkel, let lille baby, kan jo godt have et ret stort hovede ....så pyt da med det, hvis han er lidt større om maven eller lårerne. Det ændrer intet på din fødsel. Og er kun en god ting for ham, når han kommer ud i den store verden... 

Anmeld

3. august 2010

Ni-ko-li-ne

ja, den er da sunket en hel del.... ih det bliver spændende!!!

og du er smuk, som altid!

Anmeld

3. august 2010

oo

jooooee, jeg vil også sige den er sunket.

og så sagde min jordmoder til fødselsforberedelse idag, at hun havde taget imod to børn på den samme dag med samme hovedmål, men den ene vejede 5050 gram og den anden vejede 3600 gram, og der var ingen komplikationer ved nogen af dem. den "store" basse var nemlig også 60 centimeter lang, så vægten var jo fordelt fint og som hun sagde "det kommer helt an på hvordan hovedet kommer ned i bækkenet" (hilsen mig, der lapper alt positivt til mig inden første fødsel!!)

du er skide flot med den mave, altså og der er bare overhovedet ikke særlig længe til nu

Anmeld

3. august 2010

Karo

Jo, den er da sunket

Så er der nok ikke længe til at Valdemar kommer. Det bliver dejligt for jer at få ham ud til jer

Anmeld

4. august 2010

ChatH

JustAnotherName skriver:

Du er simpelthen SÅ SMUK gravid 

Dejligt at han trives, har en sund størrelse, står fast og er klar....
Så må vi bare vente videre og se, hvornår han vælger at holde sin fødselsdag    Dejligt med alt det positive nye. Og kun godt, at han ikke er et lille "skrævl", for det er en hårdere start. Og PYT med om han vejer 3800 eller 4300 ...når først man er i fødsel, så mærker man da ikke det halve kilo forskel, tror du? Det tror jeg ikke. Det kommer jo an på hovedets størrelse, og selv en spinkel, let lille baby, kan jo godt have et ret stort hovede ....så pyt da med det, hvis han er lidt større om maven eller lårerne. Det ændrer intet på din fødsel. Og er kun en god ting for ham, når han kommer ud i den store verden... 

Tak søde synes nu efterhånden ikke det er så pænt mere når den hænger sådan

Men ja det er dejligt at han ikke er  lille så har han bare mere modstands kraft

Glæder mig nu stadig til han kommer- det må godt være snart. HI HI. men du får jo besked så snart noget er under opsejling

Anmeld

4. august 2010

ChatH

Ni-ko-li-ne skriver:

ja, den er da sunket en hel del.... ih det bliver spændende!!!

og du er smuk, som altid!

ja syntes også pludselig at den hænger nede ved knæene

Men tak søde føler mig dog mest som en hval lige pt så det bliver da rart at få ham ud!!!

Anmeld

4. august 2010

ChatH

Tjuhl skriver:

jooooee, jeg vil også sige den er sunket.

og så sagde min jordmoder til fødselsforberedelse idag, at hun havde taget imod to børn på den samme dag med samme hovedmål, men den ene vejede 5050 gram og den anden vejede 3600 gram, og der var ingen komplikationer ved nogen af dem. den "store" basse var nemlig også 60 centimeter lang, så vægten var jo fordelt fint og som hun sagde "det kommer helt an på hvordan hovedet kommer ned i bækkenet" (hilsen mig, der lapper alt positivt til mig inden første fødsel!!)

du er skide flot med den mave, altså og der er bare overhovedet ikke særlig længe til nu

5050GR??????? det håber jeg satme ikke min baby bliver!!!

Men ja det er rigtig nok, min jordemoder sagde at han lå som han skulle meget langt nede så man kan jo håbe jeg bare smutter ham ud som en mandel Selvom jeg har pigerne har jeg jo slet ikke været igennem det her fødsels ræs da jeg fik kejsersnit sidst så jeg synes godt jeg kan mærke at mine nerver er begyndt at vise sig....

og du er jo også bare super smuk med din store mave, tiden går bare så stærkt, syntes næsten lige jeg blev gravid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.