Bækkenløsning... allerede!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.728 visninger
20 svar
0 synes godt om
3. august 2010

DK

Jep! det er mig. Jeg er nu med på bækkenløsningsholdet. Jeg har været til læge idag pga. bækkensmerterne. Det første han sagde var "det er klart ikke bækkenløsning, da du slet slet ikke er langt nok henne". Han lytter til mine symptomer og får mig stablet op på en briks, hvorpå han hiver i mine ben, og trykker alle mulige steder på ballerne og nederst på ryggen. Så kan jeg godt rejse mig og han hiver sig i håret og skægget og siger: "ja det er godt nok en helt ægte bækkenløsning du har. Det var dog helt utroligt, det har jeg aldrig oplevet så tidligt før!".

Jeg har fået en henvisning til fysioterapeuterne på sygehusets gynækologiske afdeling, og så skulle de kunne hjælpe mig med et bælte og nogle øvelser. Jeg er ikke blevet sygemeldt endnu, men har fået strenge ordre på hvad jeg ikke må, og så sagde lægen at jeg helt sikkert vil blive det på et tidspunkt, og det kun er et spørgsmål om hvor hurtigt det skrider frem!

Det er godt nok rigtig rigtig træls!! Naturligvis fordi det gør ondt, men endnu mere fordi jeg "bare ikke er sådan en der er syg". Og da slet ikke af bækkenløsning som jeg må indrømme at jeg altid har tænkt var sådan noget at dovne gravide fik deres læge til at skrive ned så de kunne få før fri Mine søde chef sagde at "ja, så måtte selv jeg jo måske opdage at jeg bare er et menneske og ikke en arbejds-knokle robot". Det kan godt være jeg er det, det er bare ikke sjovt det her menneske-halløj så!!!

Så kryds fingre derude tøser for at jeg lynhurtigt får en tid på sygehuset, og at jeg kan arbejde længe endnu!

Knus Ditte, 16+0!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

MarieMor

krydser alt hvad jeg kan !!! heldigvis siger man vidst at det godt kan blive bedre hvis man bare husker at passe på med hvordan man bevæger sig

Anmeld

3. august 2010

blomst84

Ej det lyder da godt nok øv  så er der pludselig rigtig rigtig lang tid til januar! men håber ikke det gør alt for ondt... Hvordan føltes bækkenløsning egentlig? 

Knus Sabrina 16+5 

Anmeld

3. august 2010

blomst84

Ej det lyder da godt nok øv  så er der pludselig rigtig rigtig lang tid til januar! men håber ikke det gør alt for ondt... Hvordan føltes bækkenløsning egentlig? 

Knus Sabrina 16+5 

Anmeld

3. august 2010

Koen.

ej, det er jeg ked af at hør for BL er bestemt ikke sjovt Selv blev jeg sygemeldt fra uge 16 pga det!

God bedring håber fys. kan hjælpe dig

Anmeld

3. august 2010

Dansker I Holland

blomst84 skriver:

Knus Sabrina 16+5 

Det kan gøre ondt følgende steder: Skamben, symfyse, baller, lår og lænd, og nogle andre steder. Man skal have ondt 3 steder af dem som bliver nævnt for at have BL... Ellers gå ind og kig på www.bækkenløsning.dk. Der står det lidt mere om hvad det er for noget og hvor det gør ondt henne osv...

Knus Sussie 25+1 som selv har haft bækkenløsning siden uge 16

Anmeld

3. august 2010

DK

blomst84 skriver:

Knus Sabrina 16+5 

Tja for mig føltes det i løbet af dagen som kraftige menstruationssmerter, bare ikke foran, men bagpå lige over hvor ballerne stopper (det hårde flade stykke inden ryggen starter). Og så om aftenen bliver det meget værre og stråler ligesom ned i benene så de ikke rigtig kan løftes og bevæge sig når jeg skal gå/dreje mig osv.

Derudover er jeg også øm allernederst over/inde under skambenet, men det gør ikke nær så ondt som i lænden. Ikke endnu i alt fald

Anmeld

3. august 2010

DK

MarieMor skriver:

krydser alt hvad jeg kan !!! heldigvis siger man vidst at det godt kan blive bedre hvis man bare husker at passe på med hvordan man bevæger sig

Uhhh det håber jeg da godt nok. Lægen sagde nu længere du kommer hen nu værre bliver det, men jeg håååber da at jeg om ikke andet så kan "stoppe det" på det niveau det har nu!

Anmeld

3. august 2010

DK

lillespurv19 skriver:

ej, det er jeg ked af at hør for BL er bestemt ikke sjovt Selv blev jeg sygemeldt fra uge 16 pga det!

God bedring håber fys. kan hjælpe dig

Uge 16! Uhh det er altså bare lang tid at gå hjemme så!? Er dit blevet meget værre med tiden?

Anmeld

3. august 2010

DK

NR3ønskebarn skriver:

Det kan gøre ondt følgende steder: Skamben, symfyse, baller, lår og lænd, og nogle andre steder. Man skal have ondt 3 steder af dem som bliver nævnt for at have BL... Ellers gå ind og kig på www.bækkenløsning.dk. Der står det lidt mere om hvad det er for noget og hvor det gør ondt henne osv...

Knus Sussie 25+1 som selv har haft bækkenløsning siden uge 16

Hej

Hva med dig? Er din bækkenløsning blevet værre proportionelt med tiden der er gået?

Jeg anede heller ikke at man kunne få det så tidligt, og var ret meget i chok over at det rent faktisk var det! Jeg spurgte ti gange om ikke bare det var begyndende, eller måske risiko for, men nej: det var bækkenløsning allerede!

Ohh ve, os stakler 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.