Jep! det er mig. Jeg er nu med på bækkenløsningsholdet. Jeg har været til læge idag pga. bækkensmerterne. Det første han sagde var "det er klart ikke bækkenløsning, da du slet slet ikke er langt nok henne". Han lytter til mine symptomer og får mig stablet op på en briks, hvorpå han hiver i mine ben, og trykker alle mulige steder på ballerne og nederst på ryggen. Så kan jeg godt rejse mig og han hiver sig i håret og skægget og siger: "ja det er godt nok en helt ægte bækkenløsning du har. Det var dog helt utroligt, det har jeg aldrig oplevet så tidligt før!".
Jeg har fået en henvisning til fysioterapeuterne på sygehusets gynækologiske afdeling, og så skulle de kunne hjælpe mig med et bælte og nogle øvelser. Jeg er ikke blevet sygemeldt endnu, men har fået strenge ordre på hvad jeg ikke må, og så sagde lægen at jeg helt sikkert vil blive det på et tidspunkt, og det kun er et spørgsmål om hvor hurtigt det skrider frem!
Det er godt nok rigtig rigtig træls!! Naturligvis fordi det gør ondt, men endnu mere fordi jeg "bare ikke er sådan en der er syg". Og da slet ikke af bækkenløsning som jeg må indrømme at jeg altid har tænkt var sådan noget at dovne gravide fik deres læge til at skrive ned så de kunne få før fri
Mine søde chef sagde at "ja, så måtte selv jeg jo måske opdage at jeg bare er et menneske og ikke en arbejds-knokle robot". Det kan godt være jeg er det, det er bare ikke sjovt det her menneske-halløj så!!!
Så kryds fingre derude tøser for at jeg lynhurtigt får en tid på sygehuset, og at jeg kan arbejde længe endnu!
Knus Ditte, 16+0!
Anmeld