Se min lille butik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2010

Skouboe

Hvor ser det bare lækkert ud - stort tillykke med den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

anna-jonas

Tillykke fru butiksindehaver.....................jeg er fuld af beundring, over at du har taget skridtet, og forsøger at realisere en drøm. Flot lille shop.................har den et navn??

Knus Mette

Anmeld

4. august 2010

ooo

Hvor ligger den butik henne i verden? Der er flere ting jeg gerne ville kigge nærmere på, f.eks. det papir du sælger, og den kagemand jeg allerede har snakket om.

Havde tænkt mig at pynte lidt op på nogle møbler med noget fint papir, og det er lige den stil jeg godt kan lide.

Anmeld

4. august 2010

KWL

Metchen skriver:

Hvor ligger den butik henne i verden? Der er flere ting jeg gerne ville kigge nærmere på, f.eks. det papir du sælger, og den kagemand jeg allerede har snakket om.

Havde tænkt mig at pynte lidt op på nogle møbler med noget fint papir, og det er lige den stil jeg godt kan lide.

Butikken ligger i Struer.

Jamen søde - jeg sender da gerne til dig.

Anmeld

4. august 2010

KWL

Skouboe skriver:

Hvor ser det bare lækkert ud - stort tillykke med den

Tak

Anmeld

4. august 2010

KWL

Anna-jonas skriver:

Tillykke fru butiksindehaver.....................jeg er fuld af beundring, over at du har taget skridtet, og forsøger at realisere en drøm. Flot lille shop.................har den et navn??

Knus Mette

Tusind tak.

Den hedder "Søstrene Larsen"

Lige nu er det jo "bare" vores ælste søs der styre den sammen med hendes butik, men håber da der kommer mere ud af det engang i nærmeste fremtid

KNUS

Anmeld

5. oktober 2010

Brams

Kristinewl skriver:

Ja, bliver nødtil at vise jer tøser min lille butik.

Jeg er så glad og stolt af at være hoppet ud i det. Håber det bliver mere og større med tiden.

Desværre kan man ikke købe tingene over nettet, hvis nogle af jer skulle få lyst  men jeg vil gerne sende det til jer.

Kristine - butiksejer!!!!

Superfed butik. Hvad koster det kagefad med de små kager på (billede 8)? Lærke er godt nok ikke gammel nok til legemad endnu, men man kan jo altid drømme

Anmeld

5. oktober 2010

Anasmor

Jeg vil super gerne have en samlet pris på kageopsatsen med kager + kagekonen... min datter fylder 2 her d. 22, så det ville være en super gave

Anmeld

5. oktober 2010

KWL

Brams skriver:

Superfed butik. Hvad koster det kagefad med de små kager på (billede 8)? Lærke er godt nok ikke gammel nok til legemad endnu, men man kan jo altid drømme

Hejsa

Det er også bare super sødt  Det koster 149 kr. + porto

Kristine

Anmeld

5. oktober 2010

quity

Kristinewl skriver:

Ja, bliver nødtil at vise jer tøser min lille butik.

Jeg er så glad og stolt af at være hoppet ud i det. Håber det bliver mere og større med tiden.

Desværre kan man ikke købe tingene over nettet, hvis nogle af jer skulle få lyst  men jeg vil gerne sende det til jer.

Kristine - butiksejer!!!!

Hvor i Struer ligger den? Kommer nemlig tit til Struer, da jeg kommer fra Lemvig.

Glæder mig til at der kommer kage/bage ting. For mangler nemlig en fysisk butik her i det vestjyske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.