Se min lille butik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2010

ooo

Vildt fed butik!!!

Det ser så hyggeligt ud, og det er nogle meeeget fine ting du sælger. Jeg er også helt vild med kagedamen/manden, hvor meget koster den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

Milka

fantastisk!! forklar lige, hvordan er det sket? (altså at du pludselig har en lille butik) tillykke!!

Anmeld

3. august 2010

KWL

Milka skriver:

fantastisk!! forklar lige, hvordan er det sket? (altså at du pludselig har en lille butik) tillykke!!

Jamen min ældste søster ejer en brugskunst butik. Hun er kommet på iden med butikshotel hvor andre kan leje en plads i hendes bagbutik. Så kan kreative sjæle vise deres ting frem mens de stadig beholder deres job. Så jeg har en butik i butikken som hun passer men jeg køber vare ind til den.

Anmeld

3. august 2010

Camillee

tillykke butiksejer (:

er VILD med din Butik (: og helt forelsket i din uro med biler og fly (: hvad koster den ? er det noget du evt ville/kunne sende ?

Anmeld

3. august 2010

KWL

Metchen skriver:

Vildt fed butik!!!

Det ser så hyggeligt ud, og det er nogle meeeget fine ting du sælger. Jeg er også helt vild med kagedamen/manden, hvor meget koster den?

Tak for det.

Kagemanden/konen koster 159 kr + porto

Anmeld

3. august 2010

KWL

Camillee skriver:

tillykke butiksejer (:

er VILD med din Butik (: og helt forelsket i din uro med biler og fly (: hvad koster den ? er det noget du evt ville/kunne sende ?

Jeps sender gerne - bare du betaler porto.

Uroen koster 119 kr og så er 20% rabat på den. Så det bliver 96 kr

Kristine

Anmeld

3. august 2010

oo

I  it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

3. august 2010

KWL

Tjuhl skriver:

I  it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tak søde...

Anmeld

3. august 2010

Milka

Kristinewl skriver:

Jamen min ældste søster ejer en brugskunst butik. Hun er kommet på iden med butikshotel hvor andre kan leje en plads i hendes bagbutik. Så kan kreative sjæle vise deres ting frem mens de stadig beholder deres job. Så jeg har en butik i butikken som hun passer men jeg køber vare ind til den.

hvor er det fedt – og der er da noget der tyder på at du også skal have en lille webshop bare til os herinde fra!

undrer mig altid hvor folk med forretninger køber ind henne ... altså: hvor får du dine varer fra, hvordan finder du dem?

Anmeld

3. august 2010

KWL

Milka skriver:

hvor er det fedt – og der er da noget der tyder på at du også skal have en lille webshop bare til os herinde fra!

undrer mig altid hvor folk med forretninger køber ind henne ... altså: hvor får du dine varer fra, hvordan finder du dem?

Jamen netbutikken er allerede ved at være igang.

Varene finder man på messer. F.eks. formland. Alle med butikker bliver inviteret og går så rundt og kigger på hvad de forskellige firmaer har og tilbyde. Så bestiller man hos dem eller får deres kort og vender tilbage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.