Lige det emne her har jeg mange søvnløse timer over !! Kærestens mor bor på Bornholm, og vi bor selv på Sjælland.. Allerede inden jeg blev gravid begyndte hun at snakke om "når barnebarnet kommer på weekend".. ARH, den tanke kan jeg bare slet ikke have, min lille guldklump, som ikke engang er født vil hun have på WEEKEND !! Selvfølgelig skal han da over til sin farmor, men jeg mener absolut ikke før jeg er klar til det.. Og det er jeg ikke når han er 2 måneder, som hun vist nok forventer !! Som argument bruger hun: Jeg kan jo tage flyet over til København og hente ham, så kan i komme ind i lufthavnen og aflevere og hente igen.. Øhm nej !! Og jeg ved bare ikke hvordan jeg skal få banket det ind i knoppen på hende.. Kæresten er efterhånden ved at indse at han nok heller ikke lige sætter junior på flyet, men for faen hvor har det været svært at sige til kæresten, jaa, jeg synes så ikke at han skal over til din mor, hun må komme her over hvis hun vil passe ham.. Og ikke om jeg kan finde på at sende ham over til hende før han også er klar over at hende damen der ikke er farlig, så tit ser vi jo altså ikke hinanden, så hvordan har hun lige tænkt sig at de skal lære hinanden at kende?
- Det skal så lige siges at min svigermor er fantastisk på alle andre områder, bare ikke når hun "stjæler" junior 
Anmeld