Pasning? Hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2010

Pige2009

Laura var 6 uger, da hun blev passet natten over af sin far, men hun blev passet hjemme hos mig. Jeg havde ingen problemer med det og hun er nu 9 mdr. og overnatter af og til ude

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

elluL

line melias mor skriver:

tror slet ikke de registrere det så små ,melia gjorde hvertfald ikke. det er faktisk lidt et problem for mig nu når hun bliver passet at hun ikke kan blive passet hos os for vil jo helst have hun har faste rammer og hun har svært ved at falde i søvn andre steder end i hendes seng. nu har min far og min mor (de bor hver for sig) måtte indrette et børneværelse med seng og det hele så jeg kan få ro og vide hun ligger trygt og godt i en ordentlig seng hihi.. ja man bliver pyldret som mor og det er da kun godt de bliver jo vores et og alt de kære små. men et par timer tror jeg ville gøre jer godt og det kan jo sagtens også være hos jer det er jo jer der bestemmer. glæder mig til en opdatering når i begiver jer ud i at få hende passet første gang om det så er om en måned eller 4 så skal i gøre det af lyst og ikke fordi i føler jeg tvunget

Ja man bliver lidt pyldret som moar Hehe. Han er jo også bare min lille guldklump

Dejligt lige at hører nogen meninger fra andre også

Skal nok komme med en opdatering når han skal ud og blive passet første gang Min kæreste og jeg har et gavekort til en spa og massage oplevelse, så mon ikke det bliver når det skal bruges at han skal passes et par timer

Tak for dine råd

Knus

Anmeld

3. august 2010

elluL

B&J skriver:

da min dreng var både 2-3 mdr spurgte min mor om hun ikke måtte passe ham eller om han måtte sove der sagde pænt nej og forklarede hende jeg ikke var klar i nu og jeg sagde du ville jo heller ikke have os passet før vi var over 1år også sagde hun ja du har helt ret..... nu er min dreng 5mdr og han er kun blevet passet i 2 timer her hjemme i vores lejlighed...

Det lige det, de spørger. Og det jo klart, de vil så gerne være med i det lille pus' liv og hverdag. Nu er Milan også det første barnebarn i både min og min kærestes familie.

Og de tænker jo nok ikke lige på at de måske selv var sådan med os, før vi siger det. Hehe.

Anmeld

3. august 2010

B&J

lullebulle skriver:

Det lige det, de spørger. Og det jo klart, de vil så gerne være med i det lille pus' liv og hverdag. Nu er Milan også det første barnebarn i både min og min kærestes familie.

Og de tænker jo nok ikke lige på at de måske selv var sådan med os, før vi siger det. Hehe.

nemlig også min mors første barnebarn og også der for hun er helt vild med af skal passe ham men jeg er bare ikke klar i nu eller min kæreste.... tror måske det kunne hjælpe af sige det til dem... tror ikke de bliver såret de har jo selv stået i det sted sikkert

Anmeld

3. august 2010

Mor-til-asta-09

lullebulle skriver:

Hej i skønne kvinder.

Ja mit spørgsmål er egentlig bare om, hvornår fik i passet jeres barn første gang? Hvor længe af gangen? Natten over? Hjemme hos jer selv eller ude?

Det er mere fordi syns "allerede" nu at der er mange der hele tiden siger og spørger om de ikke snart skal passe også natten over?

Jeg syns bare det er tidligt. Milan er to måneder gammel, og syns måske ikke helt jeg er klar til at undvære ham flere timer og en HEL nat Jeg pumper mælk ud og giver på flaske, så selvfølgelig er det nemt nok for mig at give ham mad med, hvis han sku passes. Men jeg har det helt fint, at min kæreste passer ham et par timer, hvis jeg lige skal ud og handle eller noget.

Er det bare mig der er pylret eller er det meget normalt at jeg ikke er klar til at "kaste" min søn ud og blive passet.??

Det kan godt været det blev lidt rodet, men håber i kan forstå det hele

Stort knus

Asta blev passer første gang da hun var 1 mdr, og det var natten ovre hos min søster. Vi skulle til firmafrokost, og det gik ganske fint. Asta har fra start været flaskebarn, så på det punkt var dte heller ikke noget problem

Anmeld

3. august 2010

lululupo

Jeg tror vi prøver med en bio tur, hvor hun kan blive passet hos os imens om et par uger, så er hun 2 mdr...... Men er da slet ikke klar til ikke at sove sammen med hende!!!!!!!!

Anmeld

3. august 2010

JacobsMoar

Lige det emne her har jeg mange søvnløse timer over !! Kærestens mor bor på Bornholm, og vi bor selv på Sjælland.. Allerede inden jeg blev gravid begyndte hun at snakke om "når barnebarnet kommer på weekend".. ARH, den tanke kan jeg bare slet ikke have, min lille guldklump, som ikke engang er født vil hun have på WEEKEND !! Selvfølgelig skal han da over til sin farmor, men jeg mener absolut ikke før jeg er klar til det.. Og det er jeg ikke når han er 2 måneder, som hun vist nok forventer !! Som argument bruger hun: Jeg kan jo tage flyet over til København og hente ham, så kan i komme ind i lufthavnen og aflevere og hente igen.. Øhm nej !! Og jeg ved bare ikke hvordan jeg skal få banket det ind i knoppen på hende.. Kæresten er efterhånden ved at indse at han nok heller ikke lige sætter junior på flyet, men for faen hvor har det været svært at sige til kæresten, jaa, jeg synes så ikke at han skal over til din mor, hun må komme her over hvis hun vil passe ham.. Og ikke om jeg kan finde på at sende ham over til hende før han også er klar over at hende damen der ikke er farlig, så tit ser vi jo altså ikke hinanden, så hvordan har hun lige tænkt sig at de skal lære hinanden at kende?

- Det skal så lige siges at min svigermor er fantastisk på alle andre områder, bare ikke når hun "stjæler" junior

Anmeld

3. august 2010

Christina.78

Cecilie var 9 mdr  ikke for god til at give slip..hun er nu blevet passet 3 gange af mormor (2 gange her og en gang hjemme hos mormor med overnatning - det var mærkeligt ikke at have hende om natten men på en måde også meget befriende kun at være Christina og Michael og ikke mor og far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.