line melias mor skriver:
her bliver du nødt til at være ærlig og sige at hvordan du har det. jeg syntes da det er dejligt at de vil passe bassemanden og syntes jeg også du skal fortælle du sætter pris på men at du bare ikke helt er klar endnu
melia blev passet ude da hun var 3 måneder.min mor passede hende og det gik rigtig fint hun var jo så lille der hun ikke rigtig registrerede noget. jeg ringede hjem mange gange den aften men til sidst sagde min mor hun nok skulle ringe hvis der var noget hehe. nu når hun er blevet ældre er det noget helt andet at få hende passet. det er kun mormor morfar og farmor der kan passe hende da hun har været vant til dem hun skriger simpelthen hvis andre prøver at holde hende. det er frygteligt håber jeg snart hun vender sig af med
hun bliver passet ca 1 gang hver anden måned. syntes faktisk det er værre at aflevere hende nu end da hun var mindre
Ja du har nok ret.
Ved bare ikke, er lidt bange for at nogen af dem bliver skuffet. Men altså som du skriver, er jo super glad for de vil passe ham, og det sætter vi også kæmpe pris på, og de skal nok få lov. Når vi er klar. Men kan godt være vi skal prøve bare et par timer. Jeg tænker bare om det er bedst at det foregår hjemme hos os selv, i trygge rammer? De første par gange. Eller det bemærker de måske ikke når de er så små.
Hehe, tror også jeg vil komme til at ringe mange gange. Men selvfølgelig, hvorfor sku der være noget galt. De ringer jo helt sikkert hvis der er noget. 
Kan godt følge dig i det når hun bliver større, også fordi der genkender hun jo hjem hun bliver passet af. Håber da det vender, så hun kan blive passet af andre også 
Det er også det, jeg vil nemlig gerne ha at Milan kan blive passet af flere, og ikke kun mormor, morfar, farmor osv.
Anmeld